|
|
کدخبر: ۱۸۳۸۵۴

سخنگوی ستاد کمک معیشتی گفت:‌ مهلت ثبت‌ تقاضای 666 هزار خانواری که درخواست آنان قبلا در کد دستوری #6369* ثبت شده است، فردا سه‌شنبه 24 دی به پایان می‌رسد.

حسین میرزایی سخنگوی ستاد کمک معیشتی همان طور که قبلا اعلام کرده، گفت: ثبت‌نام تقاضای دریافت کمک معیشتی حمایتی برای ۶۶۶ هزار و ۷۷۴  خانواری که قبلا یارانه دریافت نمی‌کردند و تقاضای آنها در کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت شده است، در سامانه حمایت به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir/ می‌توانند با وارد کردن کد ملی سر پرست خانوار در سامانه حمایت اقدام کنند.  

وی گفت: این ثبت‌نام از روز ۱۰ دی ماه شروع شده و تا ۲۴ دی ماه ۹۸ پایان می‌یابد و مهلت  ثبت‌نام تمدید نمی‌شود. 

به گفته میرزایی  سرپرستان خانوار می‌توانند با ورود به سامانه حمایت و ثبت مشخصات و کد ملی خود، شماره تلفن سرپرست خانوار را وارد کرده و تقاضای خود را ثبت کنند، نتیجه بررسی تقاضای آ‌نها برای دریافت کمک معیشتی به همان شماره تلفن اعلامی سرپرست خانوار از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی گفت: کسانی که می‌خواهند وارد سامانه حمایت برای ثبت‌نام کمک هزینه معیشت شوند، نباید از نرم‌افزارهای فیلتر شکن یا به اصطلاح وی‌پی‌ان استفاده کنند. 

 بعد از افزایش قیمت بنزین دولت تصمیم گرفت از طریق کمک معیشت  اضافه درآمد حاصل از افزایش بنزین را به حساب افراد نیازمند وارد کند در مرحله اول  برای ۱۸ میلیون خانوار به استعداد ۶۳ میلیون نفر، مبلغ کمک هزینه معیشتی واریز شده بود و در مرحله دوم علاوه بر ۱۸ میلیون خانوار قبلی برای ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار جدید هم کمک معیشت حمایتی  در دهم دی ماه واریز شد. 

میرزایی همچنین گفته بود: مسئولان در حال بررسی تقاضای مردم برای دریافت کمک معیشتی هستند که حداقل ۷۶ هزار درخواست مردم بررسی شده است. 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار