|
|
کدخبر: ۱۸۳۹۳۸

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از غربالگری مشمولان اعزامی یکم و سوم اردیبهشت 99 خبر داد.

سرهنگ نجف حمیدزاده با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و ایجاد شرایط بهداشتی مناسب برای مشمولان اعزامی تاریخ های یکم و سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ به مراکز آموزش نیروهای مسلح، وضعیت سلامت همه مشمولان اعزامی این ماه، قبل از اعزام به خدمت از طریق مراکز بهداشتی معاینه و غربالگری می شود.

وی گفت: این دسته از مشمولان باید به همراه برگ محل مراجعه که از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) دریافت کرده اند، به مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه و در صورت تایید سلامتی آنان در زمینه ویروس کرونا، برگ محل مراجعه ممهور به مهر تایید مرکز بهداشت می شود.

معاون احضار و اعزام این سازمان بیان کرد: همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، تست غربالگری سربازان مجدد در روز اعزام در وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح انجام می شود.

سرهنگ حمیدزاده خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی@ sarbazvazifeh از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار