|
|
کدخبر: ۱۸۴۳۱۵

کارگران آمریکایی به تعداد بی سابقه ای شغل خود را ترک می کنند

تعداد کارگرانی که در ایالات متحده شغل خود را ترک کردند به 4.3 میلیون نفر رسیداین یعنی بالاترین نرخ ترک در تاریخ.

کارگران در ایالات متحده با سرعت بی سابقه ای کار خود را ترک می کنند. آخرین نظر سنجی باز شدن مشاغل و گردش گردش کار - JOLTS - از وزارت کار ایالات متحده نشان داد که تعداد آمریکایی هایی که شغل خود را ترک کرده اند در ماه اوت به 4.3 میلیون نفر رسید. این 2.9 درصد از کل کارگران شاغل در ایالات متحده است که بالاترین نرخ ترک را به ثبت رسانده است.در همین حال، تعداد فرصت های شغلی در ایالات متحده در ماه اوت اندکی کاهش یافت و به 10.4 میلیون نفر رسید.

نرخ ترک بالا به طور معمول نشان می دهد که کارگران آمریکایی نسبت به آینده شغلی خود چه اطمینان دارند. اما بررسی عمیق تر در داده ها نشان می دهد که ترس از ابتلا به نوع دلتا COVID-19 نیز می تواند کارگران را به حاشیه رانده باشد.

حدود 892000 کارگر در بخش های اقامتی و خدمات غذایی که مشتریان در معرض دید مشتریان قرار دارند، به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا در ماه آگوست، شغل خود را ترک کردند، که 157000 بیشتر از ماه قبل است.

تعداد افرادی که کار خود را ترک می کنند و تعداد زیادی از فرصت های شغلی محل نگرانی روزافزون برای بهبود اقتصادی کشور است. مشاغل فقط هنگامی استخدام می شوند که کسی استخدام شود و اقتصاد در ماه سپتامبر فقط 194000 نفر اضافه کرد. این کوچکترین سود ماهانه امسال است.

بازار کار ایالات متحده هنوز تقریباً پنج میلیون شغل دارد که نمی توانند 22 میلیون شغل از دست رفته در موج اول قرنطینه سال گذشته را جبران کنند. بر اساس نظرسنجی فدراسیون ملی مشاغل مستقل، 51 درصد از صاحبان مشاغل کوچک اعلام کردند که در ماه سپتامبر فرصت های شغلی خود را اعلام کرده اند.برای جلب کارگران از حاشیه، مشاغل مشوق هایی مانند امضای پاداش و افزایش دستمزد ارائه می دهند. 

حدود 42 درصد از صاحبان مشاغل کوچک گفتند که ماه گذشته خسارت خود را افزایش داده اند. این رقم نسبت به ماه آگوست یک واحد افزایش یافته و رکورد 48 ساله را ثبت کرده است.ترس از ویروس، فقدان گزینه های مراقبت از کودکان و حساب های پس انداز پر از دلارهای محرک دولت ایالات متحده، همه به عنوان عوامل احتمالی که کارگران را در حاشیه نگه داشته است ذکر شده است.اما آنچه که بدون شک بازار مشاغل کارگران است با موانع احتمالی روبرو است.

 

 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار