|
|
کدخبر: ۱۸۴۳۹۳

مردی با چاقو حداقل 17 نفر را در قطار توکیو زخمی کرد

در حمله به مسافران در روز هالووین، 17 مسافر زخمی شدند و حال یکی از آنها وخیم است.

مردی که لباس جوکر بتمن را پوشیده بود، روز یکشنبه به مسافران خط قطار توکیو حمله کرد و 17 نفر را مجروح کرد، در حالی که بسیاری از مهمان‌داران برای تجمعات هالووین به مرکز شهر می‌رفتند. تلویزیون عمومی NHK گزارش داد که حداقل 17 مسافر زخمی شده اند که حال یکی از آنها وخیم است. NHK گفت مظنون 24 ساله پس از چاقو زدن به مسافران، مایعی شبیه روغن ریخت و آتش زد.

یکی از شاهدان به روزنامه یومیوری گفت: «فکر کردم این یک شیرین کاری در هالووین است. "سپس، مردی را دیدم که به این سمت راه می‌رفت و به آرامی چاقوی بلندی را تکان می‌داد." او گفت که روی اسلحه خون بود.

ضارب در محل دستگیر شد و به ظن اقدام به قتل تحت تحقیق قرار گرفت. انگیزه او بلافاصله مشخص نشد. مردی که گفته می شود حدود 60 سال دارد پس از ضربه چاقو بیهوش و در وضعیت وخیمی قرار داشت. مقامات پلیس توکیو گفتند که این حمله در داخل قطار کیو در نزدیکی ایستگاه کوکوریو رخ داده است. تصاویر تلویزیونی تعدادی از آتش نشانان، ماموران پلیس و امدادگران را نشان می دهد که مسافران را نجات می دهند که بسیاری از آنها از پنجره قطار فرار کردند. در یک ویدئو، مسافران از خودروی دیگری در حال فرار بودند، جایی که شعله های آتش فوران می کرد.

 

"می خواستم مردم را بکشم"

 جوکر می‌پوشید، در قطاری خالی نشسته بود و سیگار می‌کشید، پاهایش روی هم قرار گرفته بود و آرام به نظر می‌رسید. در کلیپ بعدی می توان او را از پنجره مشاهده کرد که توسط مجریان قانون احاطه شده است.

ویدئویی در توییتر مردی عینکی را نشان می‌دهد که کت و شلوار بنفش و پیراهن سبز روشن به تن داشت، همانطور که شونسوکه کیمورا، که این ویدیو را فیلمبرداری کرده است، به NHK گفت که مسافرانی را دید که ناامیدانه در حال دویدن بودند و در حالی که سعی داشت بفهمد چه اتفاقی افتاده است، صدای انفجاری شنید و دود را دید. رسانه‌های محلی بعداً گزارش دادند که مظنون به مقامات گفته است که «می‌خواهد مردم را بکشد تا به اعدام محکوم شود». این دومین حمله با چاقو در قطار توکیو در دو ماه گذشته بود.
 
در ماه اوت، یک روز قبل از مراسم اختتامیه المپیک توکیو، یک مرد 36 ساله در یک انفجار تصادفی خشونت به 10 مسافر قطار شهری در توکیو ضربه چاقو زد. مظنون بعداً به پلیس گفت که می خواست به زنانی حمله کند که خوشحال به نظر می رسیدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار