|
|
کدخبر: ۱۸۴۴۹۷

"هرج و مرج مطلق" در آفریقای جنوبی با توقف پروازها بخاطر کرونا

نوع جدید کروناویروس Omicron، آفریقای جنوبی را در انزوا قرارداد.

ناباوری و سردرگمی سراسر آفریقای جنوبی را فرا گرفت، زیرا اعلام کشف نوع Omicron COVID-19 پروازها را متوقف کرد و ترس از قرنطینه سخت در توسعه یافته ترین اقتصاد آفریقا را افزایش داد. پروازها از این کشور به ایالات متحده، بریتانیا و کشورهای اروپایی پس از اعلام رسمی کشف سویه ویروس توسط دانشمندان آفریقای جنوبی در روز پنجشنبه، به سرعت ممنوع شد.

بخش گردشگری آفریقای جنوبی یکی از کارفرمایان اصلی در این کشور است که برای 4.5 درصد از کل جمعیت شغل ایجاد می کند و سالانه 3 درصد از تولید ناخالص داخلی (GDP) را به خود اختصاص می دهد. فرانک لیا، گفت: «این شبیه تکرار وحشتناک یک فیلم وحشتناک است.

این صنعت تازه شروع به خروج از این بحران کرده بود و دو سال بعد ما هنوز راه حلی برای این ویروس نداریم و دوباره همه ما را تحت تاثیر قرار می دهد.

لابی ها برای لغو این ممنوعیت پس از اعلام محدودیت های پرواز با دولت آفریقای جنوبی و بخش خصوصی که "مجازات برای گفتن حقیقت" را محکوم کردند، به شدت آغاز شد.

انجمن فدرال مهمان‌نوازی آفریقای جنوبی (FEDHASA) گفت که با دولت آفریقای جنوبی همکاری می‌کند تا ممنوعیت‌ها را لغو کند یا آنها را در دادگاه به چالش بکشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار