|
|
کدخبر: ۱۸۴۵۸۹

اعتراض تهیه کننده چپ،راست به وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی

منوچهر محمدی به لغو اجازه اکران فیلم چپ و راست واکنش تندی نشان داد و در نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عتراض کرد.

منوچهر محمدی به لغو اجازه اکران فیلم چپ و راست واکنش تندی نشان داد و در نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت:

«جناب آقای دکتر اسماعیلی، من منوچهر محمدی، با کارنامه‌ای مشخص در سینمای ایران، اعلام می‌کنم علیرغم داشتن پروانه نمایش معتبر برای فیلم سینمایی «چپ، راست» از وزارتخانه تحت امر شما، دو هفته است که جز دروغ و جعلیات برای جلوگیری از نمایش این فیلم، چیزی ندیده‌ام و گواهان معتبری برای تصدیق این مدعا وجود دارد.

من و همکارانم با این شیوه مدیریت جز روزهای تلخ و اندوهبار برای سینمای ایران تصور نمی‌کنیم. شما شأن وزارت فرهنگ و ارشاد را از ترس و زبونی، به قدری خوار و خفیف کرده‌اید که با آب هفت دریا پاک‌شدنی نیست.

حجت درباره ناتوانی مدیریت شما بر من تمام شد. من از هزینه دادن باکی ندارم. امیدوارم شما هم که باب زبان داغ و درفش با اهل فرهنگ گشوده‌اید، آماده هزینه دادن باشید.

با تاکید سازمان سینمایی مبنی بر لزوم اعلام یکسری اصلاحات بر فیلم سینمایی «چپ، راست» به کارگردانی حامد محمدی به نظر می‌رسد اکران آن فعلا منتفی شده و حاشیه‌های این فیلم که از جشنواره فجر سال قبل شروع شد همچنان ادامه‌ دارد.

 محمدرضا فرجی در این باره گفته است:

 این فیلم در دولت قبل هم از سوی شورای پروانه نمایش مشمول اصلاحات شده بود که بخشی از آن اصلاحات از آن زمان هنوز صورت نگرفته است. تاکید سازمان سینمایی بر حل مشکلات فیلمسازان و صاحبان آثار از جمله فیلم «چپ راست» است تا از طریق تعامل دوسویه برخی ایرادها و اشکال‌های مطرح شده از سوی شورای پروانه نمایش قبلی و کمیته بازبینی رفع شود تا سینماها شاهد تداوم رونق و اکران آثار جدید باشند.

مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل تهیه‌کنندگان خاطرنشان ساخته: طبیعی است تا زمانی که اصلاحات پیشنهادی شورا صورت نگیرد به اکران عمومی نمی‌رسد.

 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار