|
|
کدخبر: ۱۸۴۶۲۴

وضعیت نابسامان کمپ های منافقین در آلبانی

وضعیت اعضای مستقر در کمپ گروهک منافقین و مرگ 20 نفر از اعضای این گروهک بخاطر شرایط کرونا بحرانی است.

اخیرا یکی از اعضای گروهک تروریستی مجاهدین‌خلق در کمپ موسوم به اشرف‌۳ فاش کرد:  به دلیل فشارهای روحی و روانی و فضای ایجاد شده در کمپ پس از مرگ بیست‌نفر از اعضای این گروهک بر اثر کرونا و عدم رسیدگی این مقامات گروهک به وضعیت بهداشتی و سلامتی افراد مستقر در این کمپ اقدام به خود_کشی (زدن رگ دست راست خود) کرده است. وی در حال حاضر در بیمارستان مادر ترزا در تیرانا تحت مراقبت های ویژه بستری است.

براساس این خبر حسن حیرانی مدیر انجمن آسیلا ( انجمن حمایت از ایرانیان مقیم آلبانی) در نامه‌ای به "ادی راما" نخست وزیر آلبانی، تاکید داشته است:

از طرف همه اعضای انجمن از شما خواهشمندیم ضمن بررسی هرچه سریع تر این موضوع، دستوری صادر فرمایید که بر مبنای آن گروهک تروریستی منافقین نتواند ضوابط تشکیلاتی و غیر انسانی این گروهک را بر اعضاء اعمال کند. ضوابطی که ناقض حقوق بشر و قوانین آلبانی است.

همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که گروهک منافقین با فشار به اعضای خانواده این فرد، آن ها را مجبور کرده‌اند که بگویند وی در بیمارستان روانی بستری شده است!

هفته قبل گزارشی در خصوص وضعیت بحرانی اعضای مستقر در کمپ گروهک منافقین و مرگ 20 نفر از اعضای این گروهک در یک ماه اخیر  منتشر شده بود.

 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار