|
|
کدخبر: ۲۰۱۵۸

پگاه آهنگرانی، نازنین بیاتی، احمد مهران فر، بهرنگ علوی، فریدالدین سمواتی، لادن سلیمانی و… از بازیگران «دربند» هستند.

به گزارشامیدبه نقل از الف، دو فیلم تازه اکران شده ی «گناهکاران» و «دربند» در مجموع به فروش ۴۵۰ میلیون تومانی در تهران رسیدند. امیر قطبی از موسسه پخش «فیلمیران» در گفت و گویی با ایسنا، آخرین آمار فروش فیلم های «گناهکاران»، «دربند»، «پل چوبی»، «هیس دخترها فریاد نمی زنند» و «دهلیز» را تا شامگاه ۱۸ مهرماه ارائه کرد.

«گناهکاران»؛ ۶۰ میلیون تومان پس از ۹شب اکران
او درباره میزان فروش آخرین ساخته فرامرز قریبیان گفت: فیلم «گناهکاران» پس از ۹ شب نمایش در ۲۳ سالن تهران، حدود ۶۰ میلیون تومان فروش داشته است. هم چنین کپی های این فیلم برای شهرستان ها در حال آماده شدن است و فعلا اکران محدودی در چند شهرستان داشته ایم. «گناهکاران» چهارمین تجربه ی فرامرز قریبیان در کارگردانی فیلم های سینمایی است. او در این فیلم علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی و ایفای یکی از نقش ها را هم برعهده دارد.

در این فیلم رامبد جوان، نسرین مقانلو، بهاره کیان افشار، شقایق فراهانی، محمد متوسلانی، کورش تهامی، رضا رویگری و همایون ارشادی هم حضور دارند و داستان آن که توسط محمدسام قریبیان فرزند فرامرز قریبیان نوشته شده، درباره ی آسمان فرازمند دختر سرهنگ بازنشسته فرازمند است که پس از سال ها زندگی در آمریکا به ایران برمی گردد. تفاوت فرهنگی و اجتماعی او با اطرافیان و خانواده اش پایه اصلی «گناهکاران» را شکل می دهد. هسته ی اصلی داستان بر این اساس است که فرق زیادی بین فکر کردن به گناه و انجام آن نیست.

«دربند»: ۳۹۰ میلیون تومان در تهران
قطبی ادامه داد: فیلم «دربند» به کارگردانی پرویز شهبازی هم پس از ۱۶ روز نمایش در ۲۲ سالن سینمایی تهران به فروش ۳۹۰ میلیون تومانی رسیده است. او افزود: این فیلم در ۱۲ سالن شهرستان نیز اکران می شود و حدود ۵۱۰ میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم «دربند» درباره ی دختر دانشجویی است که برای ادامه تحصیل در تهران با دختر ناشناسی هم خانه می شود. او در محیط جدیدی قرار گرفته و شرایط خاص این خانه و آدم هایش پای او را به ماجراهایی پیچیده می کشد. این فیلم حضور او در این محیط را بررسی می کند؛ اینکه او چطور می تواند خود را در این فضا حفظ کند و یا چگونه باید از لغزش خود جلوگیری کند؟ اتفاقاتی نیز برای او رخ می دهد که با توجه به سطح تربیتی و محیط خانواده خود از آن سربلند بیرون خواهد آمد.

پگاه آهنگرانی، نازنین بیاتی، احمد مهران فر، بهرنگ علوی، فریدالدین سمواتی، لادن سلیمانی و… از بازیگران «دربند» هستند.

«پل چوبی» ۹۳۰ میلیون تومان در تهران
قطبی با اعلام اینکه فیلم آخرین ساخته مهدی کرم پور به فروش کلی ۱میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان رسیده است، گفت: «پل چوبی» در تهران پس از ۴۲ روز نمایش، ۹۳۰ میلیون تومان و در شهرستان ها ۴۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. در این فیلم بازیگرانی هم چون هدیه تهرانی، بهرام رادان، مهناز افشار و مهران مدیری حضور دارند.

فروش بیش از چهار میلیارد تومانی «هیس…!»
به گفته قطبی نمایش فیلم «هیس دخترها فریاد نمی زنند» به کارگردانی پوران درخشنده پس از ۷۱ روز هم چنان در ۲۲ سالن سینمایی تهران ادامه دارد. او گفت: این فیلم در تهران ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و در شهرستان حدود ۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان فروش داشته و در مجموع به فروش بیش از ۴ میلیارد تومان رسید است.

ادامه اکران «دهلیز» در سه، چهار سینمای تهران
قطبی با اشاره به اینکه اکران فیلم «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی در سه تا چهار سینمای تهران هنوز ادامه دارد، بیان کرد: این فیلم پس از ۷۱ روز نمایش به فروش ۱ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان رسیده که ۱ میلیارد و۳۰ میلیون تومان آن به تهران اختصاص دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار