|
|
کدخبر: ۲۰۳۸۱

انیمیشن ایرانی «ATO» که با عنوان سربازان بین المللی ساخته شده است روز دوشنبه هفته جاری با حضور حسن عباسی در کرمان رونمایی می شود.

به گزارشامید، محمدحسین صادقی، مدیر این پروژه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس گفت: انیمیشن «ATO» که با عنوان سربازان بین المللی ساخته شده است روز دوشنبه هفته جاری در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان رونمایی می شود.

وی افزود: حسن عباسی، رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز و محمدامین همدانی مسئول انجمن پویانمایی انقلاب اسلامی نیز از جمله مدعوین این مراسم هستند.

صادقی با بیان اینکه جمعی از مدیران فرهنگی و فعالان عرصه انیمیشین نیز در این برنامه حضور دارند، تصریح کرد: قرار است در برنامه رونمایی از انیمیشن «ATO»از تعدادی از فعالان عرصه انیمیشین سازی نیز تقدیر و قسمت هایی از انیمیشن آتو نیز پخش شود.

مدیر پروژه آتو با اشاره به اینکه مراسم رونمایی از ساعت ۱۳:۳۰ روز دوشنبه، ۲۲ مهر جاری آغاز می شود، افزود: در این برنامه از عوامل تولید این انیمیشن ۵۵ دقیقه ای نیز تقدیر خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برنامه رونمایی از این انیمیشن در تهران نیز برگزار خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: در این زمینه برخی از سازمان های فرهنگی پایتخت اظهار تمایل کرده و مذاکراتی در این زمینه با ما داشته اند اما هنوز در این رابطه نمی توانیم خبر دقیقی را اعلام کنیم.

انیمیشن ایرانی «ATO» یک کارتون ۵۵ دقیقه ای اپیزودیک است که به سفارش سازمان هنری رسانه ای اوج و توسط شرکت فراسوی ابعاد ساخته شده است.

این انیمیشن به موضوع دروغ های کاخ سفید و سران ناتو پیرامون مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر با نگاه کمیک می پردازد.

مسئله سوریه و کمک های شیمیایی آمریکا به تروریست ها نیز از دیگر موضوعاتی است که در این پویانمایی به آن پرداخته شده است.

تیزر این انیمیشن خوش ساخت را می توانید دانلود کنید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار