|
|
کدخبر: ۲۰۸۱

عصر روز گذشته اعضای منتخب دوره چهارم شهر تهران برای سومین بار با حضور شهردار تهران تشکیل جلسه دادند و اعضای منتخب شورا مجاز به رصد کردن بخش‌های مختلف شهرداری شدند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، محسن پیرهادی درباره جزئیات سومین جلسه اعضای منتخب شورای دوره چهارم شهر تهران که با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران برگزار شد، اظهار داشت: در جریان جلسه روز گذشته که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، قالیباف شهردار تهران گزارشی از عملکرد معاونت‌های شهرداری تهران ارائه کرد و اعضای شورا سوالاتی که در جریان ارائه گزارش برایشان ایجاد شد را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای دوره چهارم خواسته‌های خود را از شهردار تهران پیرامون موضوعات مختلف بیان کردند، ادامه داد: روز گذشته مقایسه عملکردی بین مدیریت شهری فعلی و گذشته صورت گرفت اما درباره انتخاب شهردار صحبتی مطرح نشد.

عضو منتخب شورای دوره چهارم شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قالیباف یکی از گزینه‌های انتخاب شهردار آینده تهران است در حضور وی صحبتی در این زمینه به میان نیامد.

وی افزود: در این جلسه با نظر و اعلام آمادگی شهردار تهران مقرر شد اعضای منتخب شورای شهر بتوانند به هر بخشی از شهرداری تهران که تمایل داشتند ورود پیدا کنند؛ بر این اساس با توجه به سیستمی بودن بسیاری از فعالیت‌های شهرداری، اعضای شورا می‌توانند با در اختیار گرفتن کد کاربری و کلمه عبور به بخش‌های مختلف مانند حوزه‌ مالی وارد شوند تا از روند و وضعیت عملکرد حوزه مدنظرشان مطلع شوند.

به گفته پیرهادی، جلسه آتی اعضای منتخب شورای دوره چهارم سه‌شنبه هفته آینده در محل شورا برگزار خواهد شد ضمن اینکه شهردار تهران نیز برای حضور در جلسات آینده بر حسب درخواست اعضای شورا اعلام آمادگی کرده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار