|
|
کدخبر: ۲۱۸۹

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در جمع سینماگران گفت: ساختمان خانه سینما طبق مذاکرات انجام شده تا ۶ مرداد ماه تا زمان برگزاری مجمع عمومی و انجام مذاکرات مربوطه برای برگزاری آن، تحت صیانت نیروی انتظامی باشد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از ایسنا، سردار ساجدی‌نیا دقایقی قبل با حضور در جمع سینماگران مستقر روبروی ساختمان پلمپ شده خانه سینما خطاب به هنرمندان گفت: من به آقایان و دوستان در خانه سینما هم عرض کردم با توجه به قولی که وزارت ارشاد و ریاست جمهوری داده ان‌شاءالله قرار است مشکل حل شود، البته به ما اینطور عنوان کرده‌اند و دوستان باید خودشان پیگیر موضوع باشند.

او ادامه داد: دوستان معتقد بودند ممکن است در این فاصله ساختمان سینما تحویل گروه دیگری شود. اما من به شما قول می‌دهم نیروی پلیس روبروی ساختمان مستقر شود و این اطمینان را به شما خواهم داد که تا شش مرداد که زمان برگزاری مجمع عمومی است، حفاظت خانه سینما در اختیار نیروی انتظامی باشد و هیچکس به آن ورود نکند.

وی در پاسخ به این سوالی درباره اینکه آیا پلمپ درب خانه ساختمان سینما قانونی است؟ اظهار کرد: باید این موضوع را بررسی کنم و سپس اظهارنظر کنم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان از همه سینماگران خواهش کرد که بیش از این در گرما نیایستند و حفاظت از ساختمان را به نیروی انتظامی بسپارند.

پس از این سخنان، محمد مهدی عسگرپور مدیرعامل خانه سینما نیز پشت میکروفن خطاب به حاضران گفت: شش مرداد مجمع عمومی خانه سینما با حضور اعضای صنوف عضو برگزار خواهد شد. ان‌شاءالله ما ساعت ۱۰ صبح شش مرداد ماه همین امسال برای بازدید از ساختمان به اینجا می‌آییم تا بتوانیم مقدمات برگزاری مجمع عمومی را در عصر همان روز فراهم کنیم.

مدیرعامل خانه سینما در پایان ضمن قدردانی از اهالی سینما که صبورانه در گرما تحمل وضعیت را کردند از آنها تشکر کرد و از آنها درخواست کرد که حفاظت از ساختمان را تا شش مرداد به نیروی انتظامی بسپارند.

قرار است جمعی از سینماگران ساعت ۱۰ صبح شش مرداد ساختمان خانه سینما را برای آماده کردن برگزاری مجمع عمومی تحویل بگیرند.

گفتنی است: با حضور سردار ساجدی‌نیا، ماموران نیروی انتظامی از سینماگران درخواست کردند که محل را ترک کنند و کارهای دیگر به نیروی انتظامی سپرده شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار