|
|
کدخبر: ۲۲۵۷

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: یکشنبه آخرین مهلت پیش ثبت نام اعزام به عتبات عالیات است و نتایج قرعه کشی نیز اول مردادماه اعلام می‌شود.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، مسعود اخوان گفت: پیش ثبت نام اعزام به عتبات عالیات تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد و افرادی که می‌خواهند از تاریخ ۲۹ مرداد تا ۱۵ مهر ماه به عتبات عالیات مشرف شوند در وقت باقیمانده باید برای ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: مهلت پیش ثبت نام این دوره از عتبات عالیات تمدید نمی‌شود و آخرین مهلت ثبت نام ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۳۰ تیرماه است و نتایج قرعه کشی روز سه شنبه اول مردادماه بر روی سایت پیش ثبت نام(http: / / atabat. haj. ir) قابل رؤیت خواهد بود.

مدیرکل عتبات عالیات در خصوص بازسازی هتل‌ها گفت: بازسازی هتل‌ها به شکل مطلوبی در حال انجام است و گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد که مشکلی در بازسازی‌ها وجود نداشته است.

اخوان ادامه داد: هنوز فرصت داده شده به هتل‌ها جهت تعمیرات و انجام بازسازی‌ها تمام نشده است و فعلا تصمیمی در مورد حذف هتلی گرفته نشده است ولی اگر هتلی در روند بازسازی به تذکراتی که داده شده است توجه و عمل نکند با آنها برخورد می‌شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار