|
|
کدخبر: ۲۲۸۴۸

شایعه هایی مانند این روزها درباره احتمال مسلمان شدن مدونا اولین بار نیست که درباره چهره های بدنام مطرح می شود و برخی حتی عقیده دارند که از سوی برخی رسانه های غربی با قصد و نیت تخریب مسلمانان صورت می گیرد.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، هر چند وقت یکبار در رسانه ها شایعه مسلمان شدن بازیگران و خواننده هایی پخش می شود که خیلی از آن ها بدنامی شان در میان مردم کشورهای مختلف زبانزد است. بعضی وقتها این شایعه ها آن قدر منتشر می شود که تشخیص تفاوت آنها با واقعیت سخت می شود و در نهایت در اکثر موارد با تکذیب ستاره ها مواجه می شود. این شایعه ها اما واقعاً با چه هدفی پخش می شوند؟

حالا نوبت به مدونا رسیده است. کسانی که هر چند وقت یکبار نام چهره های جنجالی و نه چندان خوش نام را با اسلام گره می زنند حالا در حال مانور روی نام او هستند تا نقشه ای که سالها در حال اجراست باز هم ادامه پیدا کند. مدونا که نامش با جنجال ها و بدنامی ها مختلف گره خورده به تازگی اعلام کرده در حال مطالعه قرآن است و به خاطر نامزد جدیدش کتاب آسمانی مسلمان ها را می خواند. به همین خاطر برخی رسانه های داخلی هم در دام همان نقشه قدیمی افتاده اند که جنجالی ترین چهره ها را با بدترین سابقه اخلاقی در کنار اسلام قرار می دهد.
سال گذشته وقتی این خواننده و بازیگر ۵۵ ساله به همراه نامزدش مسلمانش با روسری در مسجدی در ترکیه دیده شد حرف و حدیثها درباره مسلمان شدن او را برخی مطرح کردند. مدونا به عنوان یک مسیحی کاتولیک بزرگ شده اما ۱۵ سال است که یپرو فرقه کابالا(تفسیری از کتاب های یهودیان) است.
مدونا این عکس را چند ماه قبل همراه با توضیح «انقلاب عشق در راه راه است؛ انشاالله» منتشر کرد.
نقاب او که رسانه ها آن را شبیه حجاب مسلمانان دانستند و جمله توضیح عکس باعثپخش شایعه ها درباره مسلمان شدن این چهره جنجالی شد.
شایعه هایی مانند این روزها درباره احتمال مسلمان شدن مدونا اولین بار نیست که درباره چهره های بدنام مطرح می شود و برخی حتی عقیده دارند که از سوی برخی رسانه های غربی با قصد و نیت تخریب مسلمانان صورت می گیرد. هر چند وقت یکبار گزارش ها درباره مسلمان شدن کسانی که سابقه بد اخلاقی آن زبانزد است منتشر می شود.
حدود سه سال قبل شایعه دیگری درباره مسلمان شدن پاریس هیلتون منتشر شد؛ خواننده و بازیگری که به خاطر کارهایش و فیلم های نامناسبی که از او منتشر شده شهره خاص و عام است. برخی رسانه ها حتی عکس هایی از او را منتشر کردند که گفته می شد این چهره جنجالی را در حال نماز خواندن نشان می دهد. رسانه های مختلف هم یکبار دیگر همان حقه را خوردند و به انتشار این خبر پرداختند.
در سال ۲۰۰۹ هم روزنامه سان گزارشی را درباره مسلمان شدن مایکل جکسون منتشر کرد که خیلی سریع در رسانه ها دیگر نقل شد. در این گزارش گفته شده بود که این خواننده که حرف و حدیثها درباره او حتی هنوز پس از مرگش هم ادامه دارد به بحرین رفته و مسلمان شده است. هر چند وکیل این خواننده پس از مدتی این مسئله را رد کرد اما هنوز هم بعضی ها می گویند او به صورت پنهانی اسلام آورده است!

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار