|
|
کدخبر: ۲۳۵۶

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه افزایش کرایه‌هایی که از سوی شورای شهر برای سال جاری به تصویب رسید به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند و امیدواریم فرمانداری به قانون تمکین کند.

به گزارشامیدنیوز، حسن بیادی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه اعضای شورای سوم مصمم هستند تا پایان این دوره براساس وظایفی که به عهده‌شان قرار داده شده است، عمل کنند اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم تا پایان حضورمان در شورا به عنوان نماینده مردم از حق آنها حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: شورای چهارم از اواسط شهریور فعالیت خود را رسماً آغاز خواهد کرد که برای دوستانمان در شورای چهارم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

بیادی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف اصلی شورای چهارم تعیین شهردار تهران است که امیدواریم در این زمینه با اجماع نظرات اعضاء شورا شهردار لایقی برای تهران انتخاب شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه در پاسخ به این پرسش که فرمانداری افزایش کرایه‌های حمل و نقل را غیرقانونی اعلام کرده است و آیا شورا در این زمینه اقدامی خواهد کرد یا خیر گفت: در گذشته در این خصوص صحبت‌های بسیاری شده است ضمن اینکه در شورای حل اختلاف مرکزی رأی به مصوبه شورای شهر داده شده است و مصوبه شورا کاملا قانونی است.

وی افزود: افزایش کرایه‌ها کاملا قانونی بوده و شورای شهر هم مصمم به اجرای آن است و امیدواریم فرمانداری نیز به قانون تمکین کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار