|
|
کدخبر: ۲۳۸۲۱

مجری برنامه شب آفتابی، رییس دانشکده خبر شد تا یکی دیگر از صدا و سیمایی ها به جمع کسانی بپیوندد که از جعبه جادو به شغل های دولتی منصوب شده اند.

به گزارشامید، حتما به خاطر دارید علیرضا دهقان، مجری اخبار ورزشی شبکه سه سیما، در انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و نماینده مردم ایذه شد. بهرام شفیع مجری با سابقه صدا و سیما و قدیمی ترین برنامه ورزشی کشور، ورزش و مردم، هم از سال ۸۴ رییس فدراسیون هاکی کشور است.

مازیار ناظمی چهره شناخته شده دیگری در برنامه های ورزشی سیماست که به تازگی در وزارت ورزش و جوانان حکم ریاست گرفته است. او که با اجرای اخبار ورزشی شبکه سه چهره شد و بعدها اجرای برنامه های دیگری چون تهران ۲۰ را هم برعهده گرفت، اکنون رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان است.

محمد اصغری که با اجرای متفاوت اخبار هواشناسی تلویزیون میان مردم شناخته شده است، سال گذشته به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور منصوب شد. البته او ۱۸ سال سابقه کار در این سازمان را هم دارد.

قاسم بی نیاز، مجری برنامه به خانه برمی گردیم که مدیرکل روابط عمومی در وزارت وزارت راه و شهرسازی است، علی درستکار، مجری برنامه شبی دیگر، که مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران شد، بهروز تشکر که مدتی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی بود و شاهین آرپناهی، مجری برنامه گلبرگ، که مدیر کل برند و ارتباطات رایتل شد، مجری هایی دیگری بودند که به سمت مدیریت هم منصوب شدند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار