|
|
کدخبر: ۲۳۹۱

پلیس فرانسه یک جوان مسلمان را که به بازرسی بدنی اجباری از همسر محجبه‌اش معترض بود، بازداشت کرد که همین امر به بروز درگیری در شهر «تراپ» منجر شد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، پلیس فرانسه شب گذشته ۶ نفر را در جریان اعتراضات مردمی در شهر «تراپ» در حومه جنوبی پاریس بازداشت کرد.

اعتراضات در تراپ پس از آن آغاز شد که پلیس این شهر یک مرد مسلمان را به اتهام درگیری با یک افسر پلیس بازداشت کرد. این مرد به بازرسی بدنی اجباری پلیس از همسر محجبه‌اش معترض بوده است.

بنا بر بیانیه پلیس، در پی بازداشت این جوان، حدود ۲۵۰ نفر از مردم این شهر که بسیاری از ساکنانش را مسلمانان تشکیل می‌دهند، در برابر پایگاه پلیس تجمع کرده‌اند. نیروهای پلیس مدعی‌اند که تظاهرات‌کنندگان به سمت آن‌ها سنگ پرتاب کرده و موجب ناآرامی شده‌اند.

این در حالی است که یکی از افرادی که در محل حضور داشته است، به خبرگزاری رویترز گفته است که معترضان آزادی این جوان را خواستار شده‌اند، اما مقامات به آن‌ها توهین کرده و توجهی به خواسته‌شان نداشته‌اند.

این تظاهرات با روشن شدن هوا پایان یافته و فعلا منطقه آرام است. با این وجود پلیس اعلام کرده است که تا کسب اطمینان از رفع خطر، در محل حضور خواهد داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار