|
|
کدخبر: ۲۵۲۰

اهانت به بانوی محجبه آن طور که در رسانه ها مطرح شده نیست

رییس پلیس پایتخت از دستگیری ۹۷ تن در اجرای سومین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش و سارقان زورگیر خبر داد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش گفت: این طرح با توجه به درخواست‌های شهروندان و در راستای اجرای طرح امنیت محله محور به اجرا در آمد ودر شبانه‌روز گذشته در عملیاتی مشترک میان ماموران پلیس امنیت عمومی، پلیس پیشگیری و یگان امداد تهران بزرگ در مراکز غرب، جنوب و مرکزی تهران ۹۷ تن از اراذل و اوباش و سارقان زورگیر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از بازجویی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند، گفت: همچنین تعدادی از دستگیر شدگان دارای شاکی خصوصی و تعدادی نیز فراری بودند که پس از اقدامات اطلاعاتی و تحقیق در این زمینه شناسایی و بازداشت شدند.

ساجدی نیا با بیان اینکه متهمان به اتهام‌هاتی نظیر شرارت، زورگیری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان بازداشت شده‌اند، گفت: طرح های امنیت محله محور قاطعانه اجرا می شود تا جایی که رضایت شهروندان در این زمینه جلب شود.

برخورد با فروشندگان دارو در ناصر خسرو

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: پلیس پایتخت به دفعات متعدد در محدوده ناصرخسرو طرح هایی را اجرا و با فروشندگان غیرقانونی دارو برخورد کرده است و به طور مثال یک ماه پیش پلیس آگاهی پایتخت اقدام به برخورد با این افراد کرد و در آینده نیز به محض اطلاع از حضور این افراد با این مجرمان برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه از کاهش سرقت های خشن در شهر تهران خبرداد و گفت: در سال جاری سرقت های خشن کاهش چشمگیری داشته است اما شاهد افزایش سرقت های خرد هستیم که البته با آغاز ماه مبارک رمضان میزان سرقت های خرد نیز کاهش چشمگیری داشته است.

ساجدی نیا همچنینباتشکر از همکاری شهروندان با پلیس گفت: در روزهای اخیر تعداد زیادی باند سرقت و مواد مخدر از سوی پلیس تهران بزرگ شناسایی و منهدم شده و همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر با اجرای طرح در مناطق جنوب و غرب تهران همچون بازار، هرندی و فرحزاد اقدام به پاکسازی این مناطق کرده که در نتیجه معتادان به کمپ های ترک اعتیاد و توزیع کنندگان مواد مخدر به مرجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه موضوع اهانت به بانوی محجبه آن طور که در رسانه ها مطرح شده نیست تاکید کرد: پس از اطلاع از این موضوع ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ بررسی را در دستور کار خود قرار دادند که با انجام تحقیقات در این زمینه مشخص شد آن گونه که در رسانه ها مطرح شده است نبوده و هر دو طرف این موضوع به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گفته وی، پلیس در این مورد دستگیری نداشت اما پس از ارسال پرونده به دادسرا شاکی اعلام رضایت کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار