|
|
کدخبر: ۲۷۷۱

دلار امروز در بازار آزاد با کاهش ۱۰۰ تومانی همراه شده و با ارزش ۳۱۶۰ تومان فروخته می شود در مقابل قیمت طلا و سکه در بازار با ثبات نسبی همراه است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز(چهارشنبه ۹ مردادماه) با ارزش ۱۳۳۴ دلار مورد مبادله قرار گرفته و در مقابل در بازار داخلی هر مثقال طلا با ارزش ۴۴۷ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۱۰۳ هزار تومان قیمت گذاری شده و فروخته می شود.

در بازار سکه نسبت به روز های قبل تغییر چندانی در قیمت‌ها رخ نداده و بر همین اساس هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ارزش یک میلیون و ۳۰ هزار تومان، طرح جدید با ارزش یک میلیون و ۵۸ هزار تومان، نیم سکه با ارزش ۵۷۳ هزار تومان، ربع سکه با ارزش ۳۷۳ هزار تومان و سکه یک گرمی با ارزش ۲۴۰ هزار تومان به فروش می رسد.

صراف‌های فردوسی که این روزها دچار شوک ناشی از دستورالعمل جدید بانک مرکزی هستند چند روزی است که نرخ دلار را از روی تابلوهایشان تغییر نمی‌دهند و دلار را تا صبح امروز ۳۱۷۰ تومان قیمت گذاری کرده بودند اما از ساعتی قبل موج کاهش قیمت در بازار ارز حکمفرما شده و بر این اساس دلار با قیمت ۳۱۶۰ تومان فروخته می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار