|
|
کدخبر: ۳۰۹۲

راه‌اندازی یک شبکه جدید در تلویزیون و ساخت یک سریال ۱۰۰ قسمتی توسط همان تیم سریال «مادرانه» اخبار امروز دارابی معاون سیما بود.

نشست عوامل تولید برنامه‌های سیما در ماه مبارک رمضان با حضور رئیس شورای نظارت در سازمان صدا و سیما؛ معاون سیما، مدیران شبکه‌های یک، ‌دو، سه و پنج و تعدادی از بازیگران سریال‌های ماه مبارک رمضان در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. در این نشست، از تهیه کننده، کارگردان، نویسنده و دو تن از بازیگران سریال‌های «دودکش»، ‌ «خروس»، ‌ «مادرانه» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» قدردانی شد.

همچنین از تهیه کننده، کارگردان و مجری برنامه‌های ماه عسل، شهر باران، ماه خدا، ماهترین ماه و سمت خدا تجلیل شد.

در انتهای نشست دارابی معاون سیما به جمع خبرنگاران آمد و اخباری از اتفاقات این روزهای تلویزیون ایران را بازگو کرد.

معاون سیمای رسانه ملی از برنامه‌ریزی برای تولید سریال ۱۰۰قسمتی «کیمیا» خبر داد و گفت: پخش این سریال از ماه مبارک رمضان آینده از شبکه دو سیما آغاز می‌شود.

علی دارابی در مراسم قدردانی از برنامه سازان برنامه‌های ماه رمضان که به‌میزبانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما برگزار شده بود، افزود: پخش این سریال پس از تولید در مراحل مختلف و پس از ماه مبارک رمضان نیز ادامه می‌یابد.

وی اضافه کرد: پخش این سریال به‌کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از ماه رمضان سال آینده در شبکه دو آغاز می‌شود و تولید آن در مراحل مختلف با محور خانواده ایرانی در مقاطع انقلاب و دفاع مقدس ادامه می‌یابد.

معاون رییس سازمان صدا و سیما در امور سیما گفت: در برنامه‌های مختلف ماه رمضان امسال سعی شد تا شادی و نشاط همراه با جنبه‌های معنوی و آموزنده به مخاطبان ارائه شود و مردم هم از این برنامه‌ها رضایت داشتند.

آقای دارابی اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات ویژه سیما برای ماه مبارک رمضان بازپخش سریال‌ها از شبکه تماشا بود.

معاون سیمای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: براساس پیش‌بینی‌ها در صورت رفع برخی مشکلات فنی و مالی پخش آزمایشی شبکه نسیم تا پایان تابستان آغاز می‌شود.

علی دارابی در جمع خبرنگاران افزود: شبکه نسیم با هدف بردن خنده به خانه‌های مردم فعال می‌شود.

وی افزود: این شبکه در آغاز پخش با چهار ساعت برنامه تولیدی و تکرار آن روی آنتن می‌رود و سپس در طول ۲۴ ساعت برنامه پخش می‌کند.

دارابی گفت: برخی از برنامه‌های شبکه «نسیم» از هم اکنون در حال تولید است و کنداکتور خوبی برای آن تهیه شده است.

معاون سیمای سازمان صدا و سیما افزود: برنامه‌های ویژه‌ای برای پخش در مناسبت‌های مختلف از شبکه نسیم تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: آنونس‌ها و تیزرهای تبلیغاتی این شبکه به‌زودی از سیما برای اطلاع رسانی مخاطبان پخش خواهد شد.

معاون سیما گفت: برنامه‌های شبکه نسیم از تی. سی. ۳(سومین فرستنده دیجیتال سازمان صدا و سیما) که با این شبکه کار خود را آغاز خواهد کرد پخش می‌شود.

وی افزود: این شبکه ابتدا در تهران و سپس به‌تدریج در سراسر کشور پخش خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار