|
|
کدخبر: ۳۵۷

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی مازندران با اشاره به غرق شدن ۱۰ دانش آموز در آبهای دریای خزر، از فوت ۶ نفر آنها خبر داد و گفت: دو نفر از فوت شدگان، برادر بودند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از مهر، مهین تفضلی اظهارداشت: این دانش آموزان در آبهای سواحل شهرستان نور غرق شدند از کرج به مازندران آمده بودند.

وی با اعلام اینکه اجساد ۳ نفر از ۶ نفر فوت شده هنوز پیدا نشده است، گفت: ۴ نفر از غرق شدگان نیز توسط نیروهای اورژانس نجات یافته و به بیمارستان منتقل شده اند.

تفضلی در ارتباط با وضعیت ۴ دانش آموز نجات یافته از غرق شدگی، افزود: یک نفر آنها در بخش آی سی یو، دو نفر در سی سی یو، و یک نفر در بخش داخلی بستری است.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس مازندران با تاکید بر ادامه جستجو برای یافتن اجساد سه نفر دیگر از غرق شدگان، تصریح کرد: این دانش‌آموزان در مقطع دبیرستان بوده و بین ۱۶ تا ۱۸ ساله بوده اند.

وی با عنوان این مطلب که وظیفه اورژانس در طرح امداد ساحلی، پشتیبانی است، افزود: نیروهای اورژانس در کمپ های ساحلی مستقر و آماده هستند.

تفضلی اظهارداشت: اورژانس هیچ مسئولیتی در بحثغریق نجات ندارد و می بایست برای جلوگیری از بروز چنین حوادثناگوار و تلخی، نسبت به گسترش مناطق سالم سازی و افزایش نیروهای غریق نجات در سواحل شمالی کشور و همچنین آموزش مسافران، تدابیر بیشتری اتخاذ کرد.

وی همچنین اسامی ۶ نفر از فوت شدگان را به این ترتیب اعلام کرد: میلاد شیرزاد، رحیم زمانی، حسن و حسین رنجبرآزاد، رضا پاشایی و محمد قربانی.

تفضلی افزود: متاسفانه دو نفر از فوت شدگان برادر بودند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار