|
|
کدخبر: ۳۶۲۴

مهدی محسنیان راد:

مهدی محسنیان راد با اشاره به انتخاب حسین انتظامی به سمت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: من انتخاب ایشان را انتخابی امید آفرین برای معاونت مطبوعاتی می‌دانم چون تجربه و تخصص که ضرورت مدیریت این حوزه است درایشان وجود دارد.

به گزارشامید، مهدی محسنیان راد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخاب حسین انتظامی به سمت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: آقای انتظامی ۲ ویژگی مهم دارد نخست اینکه تجربه مطبوعاتی بالایی دارد و از نظر مدیریت و تنوع کارهای مطبوعاتی، در همه حوزه‌ها تجربه دارد و کار کرده است و زبان حوزه مطبوعات را می‌شناسد و دوم اینکه تحصیلات مرتبط با مطبوعات را دارد که متاسفانه این مساله در سال‌های اخیر خیلی مد نظر نبوده است.

این استاد علوم ارتباطات ادامه داد: آقای انتظامی خصوصا در ۱۰ سال اخیر به صورت تخصصی تحصیلات علمی و آکادمیک حوزه ارتباطات را دنبال کرده است و در این سمت می‌تواند از منشاء دانش خود استفاده کند.

وی افزود: من انتخاب ایشان را انتخابی امید آفرین برای معاونت مطبوعاتی می‌دانم چون تجربه و تخصص که ضرورت مدیریت این حوزه است درایشان وجود دارد.

محسنیان راد ادامه داد: متاسفانه در ایران مطبوعات صاحب نداشته است. هر کسی از راه رسیده از هر مقامی و از هر نهادی برای مطبوعات تعیین تکلیف کرده است. در این شرایط انتظامی کسی است که چون مطبوعات را می‌شناسد، می‌تواند وارد گفتگوی درست با جریان‌های قدرت شود و از فشارهای بی‌جا بر مطبوعات جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: من معتقدم این معاونت مطبوعاتی ارشاد، در مقایسه با همه پست ها شانی در حد وزیر دارد و بسیار حساس و مهم است و فردی که اتنخاب می شود باید بسیار توانمند باشد که بتواند در مقابل پیامدها و فشارها پاسخگو باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار