|
|
کدخبر: ۳۶۳

در حالی به ایام ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم که هنوز از سوی دستگاه‌های حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد اقدام خاصی برای حمایت از نیازمندان و مددجویان صورت نگرفته است و در آستانه رمضان سفره نیازمندان خالی است!

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، در حالی به ایام ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم که برخی از دستگاه‌های دولتی و خصوصی در تلاش هستند در آستانه این ماه مبارک سبد کالایی را در اختیار پرسنل خود قرار دهند.

این در حالی است که قشر محروم جامعه و خانواده‌های که تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی از جمله سازمان بهزیستی و کمیته امداد هستند امسال نمی‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

در همین راستا کوروش فانوسی، معاون توسعه منابع و مدیریت بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خصوص آخرین وضعیت توزیع سبد کالا به مددجویان تحت پوشش بهزیستی اظهار داشت: متأسفانه علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته هنوز نتوانستیم اعتبارات لازم را تأمین کنیم.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در آستانه ماه‌ مبارک رمضان، سبد کالا پرداخت کنیم نیار به اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی است.

فانوسی خاطر نشان کرد: در صورتی که دولت اعتبارات لازم را تأمین کند، بهزیستی نیز قبل از شروع ماه مبارک رمضان سبد کالایی مورد نظر را در اختیار خانواده‌های تحت پوشش قرار خواهد داد.

به گزارش فارس علی محمد ذوالفقاری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در درباره توزیع سبد کالا در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مجموعه امداد در تلاش است تا نظر موافق دولت را برای توزیع اقلامی در آستانه ماه مبارک رمضان به مددجویان بگیرد.

وی تصریح کرد: هم اکنون در حال رایزنی با دولت هستیم و امیدواریم بتوانیم در آستانه ماه مبارک رمضان حمایتی را از مددجویان داشته باشیم.

به گزارش فارس علی‌رغم صحبت‌های معاونین کمیته امداد و سازمان بهزیستی و درخواست از دولت هنوز اقدام مناسبی برای حمایت از مددجویان و نیازمندان صورت نگرفته و این در حالی است که زمان اندکی تا ماه مبارک رمضان باقی مانده است که امیدواریم دولت در این زمینه اقدامی را انجام دهد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار