|
|
کدخبر: ۳۶۳۲

علی اکبر پورفتح اله طی حکمی از سوی دکتر سید حسن هاشمی؛ وزیر بهداشت مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران شد.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، دکتر علی اکبر پورفتح اله طی حکمی از سوی دکتر سید حسن هاشمی؛ وزیر بهداشت مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران شد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی اکبر پورفتح اله

سلام علیکم

در اجرای ماده ۸ اساسنامه سازمان انتقال خون و مصوبه سی و یکمین جلسه ۱۸/۶ / ۱۳۹۲ شورای عالی انتقال خون، با توجه به تعهد و تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی به عنوان مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران منصوب می شوید تا در دوره تصدی شما شاهد ارتقای کمی و کیفی خون و فرآورده های خونی، خود کفایی در صنعت پلاسما، آموزش و جذب و حفظ اهداکنندگان و گسترش فرهنگ اهدای خون به عنوان سرمایه های ملی آن سازمان باشیم.

امید است با اتکال به خداوند متعال، درانجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت خدمت به مردم عزیز ایران موفق باشید.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیربهداشت

بیوگرافی علی اکبر پورفتح اله مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران

علی اکبر پورفتح‌اله که در سال ۱۳۳۹ در مشهد متولد شده است از سال ۸۴ تاکنون استاد گروه ایمونولوژی دانشگاه تربیت مدرس است. وی دارای مدرک کارشناسی علوم آزمایشگاهی، کارشناسی ارشد هماتولوژی و بانک خون و دکترای ایمنولوژی است و ریاست سازمان انتقال خون در دولت دوم محمد خاتمی را برعهده داشته است.

وی از سال ۱۳۸۴ استاد دانشگاه تربیت مدرس بوده و عضویت در انجمن ایمنولوژی ایران، انجمن علمی انتقال خون ایران و انجمن بین‌المللی انتقال خون ایران را نیز در کارنامه علمی خود به ثبت رسانده است.

مدیرکل امداد حوادثو سوانح جمعیت هلال احمر(در سال ۶۰-۶۱)، عضو گروه پزشکی دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی(۶۲-۶۵)، سرپرست دفتر وزارتی وزارت فرهنگ و آموزش عالی(۶۷-۶۹)، معاون آموزشی و پژوهشی جهاد علوم پزشکی تهران(۷۰-۷۵)، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(۷۶-۷۹)، مدیرعامل سازمان انتقال خون(۷۹ تا۱۳۸۴)، مدیر گروه هماتولو‍‍ ژی و بانک خون دانشگاه تربیت مدرس(۷۵-۸۵)، مدیر گروه هماتولو‍‍ ژی و بانک خون، دانشگاه تربیت مدرس(۱۳۸۷)، هیات ارزشیابی(بورد) هماتولوژی و بانک خون وزارت بهداشت(۱۳۷۴ تاکنون) از جمله سوابق اجرایی وی است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار