|
|
کدخبر: ۳۶۸

عضو منتخب شورای چهارم شهر تهران با اشاره به برگزاری اولین جلسه شورای چهارم، اظهارداشت: این جلسه که به معارفه اعضای جدید اختصاص داشت، در فضایی کاملا دوستانه و صمیمی برگزار شد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از مهر، دکتر رحمت الله حافظی اظهارداشت: در اولین جلسه منتخبان شورای چهارم شهر تهران که روز گذشته برگزار شد، آقای چمران گزارشی از عملکرد شورای سوم ارائه داد.

وی با اعلام اینکه قرار شده است این جلسات هر هفته یکبار تا زمان رسمیت یافتن شورای چهارم ادامه داشته باشد، افزود: این جلسات به منظور آشنایی بیشتر اعضا با ساختار شورا و کسب اطلاعات از عملکرد مالی سال ۹۱ و بودجه سال ۹۲، و همچنین آشنایی با قوانین بالادستی برگزار می شود.

حافظی با تاکید بر اینکه اعضای شورای چهارم به هیچ وجه در جلسه روز گذشته وارد فضای انتخاب شهردار و رئیس شورا نشدند، گفت: فعلا قرار است در جلساتی که هر هفته یکبار برگزار می شود، منتخبان چهارم با مسائل شورا و شهرداری آشنا شوند.

عضو منتخب شورای چهارم در ارتباط با زمان آغاز به کار شورای چهارم نیز اظهارداشت: بر اساس قانون، یک ماه بعد از مراسم تحلیف ریاست جمهوری، شورای جدید نیز فعالیت خود را آغاز می کند. بر همین اساس، شورای چهارم شهر تهران از ۱۲ شهریور به طور رسمی جلسات خودش را آغاز خواهد کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار