|
|
کدخبر: ۵۱۴۶۶

بر اساس نظر رییس‌جمهور، شیر و فرآورده‌های لبنی نباید گران شود اما دامداران هم‌چنان بلاتکلیف هستند چرا که در صورت افزایش نیافتن قیمت شیر باید هزینه‌های افزایش یافته تولید به گونه‌ای جبران شود.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، در جلسه امروز ستاد تنظیمبازارکه قرار بود شرایط تولید شیر و فرآورده‌های لبنی بررسی شود بدون حضور نمایندگان تولید برگزار شد و تاکنون نتایج آن اعلام نشده است.

هرچند براساس قانون، تصمیم‌گیری بدون حضور تولید‌کنندگان در این جلسه رسمیت ندارد و قانونی نیست اما در جلسه‌ امروز که برای تعیین تکلیف دامداران یرگزار شده بود نمایندگان آنها را در این جلسه راه ندادند.

سعید سلطانی، مدیرعامل اتحادیه دامداران در این باره به ایسنا گفت: علی‌رغم این‌که تصمیم‌گیری در ستاد تنظیم بازار بدون حضور نمایندگان تولید قانونی نیست امروز بنده به عنوان نماینده دامداران و رییس انجمن صنایع لبنی را به عنوان نماینده کارخانه‌های لبنی در این جلسه راه ندادند.

وی افزود: بر اساس نظر رییس‌جمهور، شیر و فرآورده‌های لبنی نباید گران شود اما دامداران هم‌چنان بلاتکلیف هستند چرا که در صورت افزایش نیافتن قیمت شیر باید هزینه‌های افزایش یافته تولید به گونه‌ای جبران شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار