|
|
کدخبر: ۵۲۹

شرکت تعاونی ناشران استان قم با همکاری اداره کل ارشاد این استان نمایشگاه قرآن کریم را طی ۱۰ روز در ماه مبارک رمضان در این استان برگزار می‌کند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، ‌ شرکت تعاونی ناشران استان قم با همکاری اداره کل ارشاد قم در صدد است تا در ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن را به مدت ۱۰ روز در این استان برگزار کند تا ناشران دینی و قرآنی استان قم به همراه سایر نهادهای دولتی و خصوصی با حضور در این نمایشگاه تازه‌ترین دستاوردهای قرآنی خود را عرضه کنند

این نمایشگاه به موازات بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود تا آن عده از مخاطبان، ناشران و نهادهایی که نتوانسته‌اند در نمایشگاه قرآن تهران حضور یابند از این نمایشگاه استفاده کنند.

شرکت تعاونی ناشران استان قم مسئولیت برگزاری بخش مکتوب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را بر عهده دارد. نظارت بر محتوای ارائه شده در این بخش نیز بر عهده معاون فرهنگی و هنری اداره کل ارشاد اسلامی قم است. برای این منظور کمیته نظارتی با حضور کارشناسان متخصص برای بررسی و تأیید آثار این نمایشگاه تشکیل شده که در طول برگزاری یک ماهه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، نظارت مستمر بر محتوای عرضه شده در نمایشگاه قران کریم انجام خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار