|
|
کدخبر: ۵۴۹

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر " خوزستان " از کشته شدن دو نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر، درجریان درگیری مسلحانه، بازپس گیری کبوتر مسروقه در شهرستان، خبر داد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از ایسنا، سرهنگ " صادق تاجی پور " فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله اکیپی از کاراگاهان آگاهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام مسئول بیان داشت: در بررسی های به عمل آمده، تعداد دو نفر از اعضاء خانواده در جریان تیر اندازی به علت شدت جراحات وارده در دم کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی در کمتر پنج ساعت مخفیگاه قاتلین را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در یک اقدام غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی، به تیراندازی، کشته و مجروح کردن چهار نفر از اعضاء خانواده مقتولین اعتراف و اظهار داشتند: که بدلیل سرقت یکی از کبوترهایشان توسط خانواده مقتولین، جهت بازپس گیری کبوتر با تهیه یک قبضه اسلحه جنگی کلاش به منزل آنها مراجعه کرده که با مقاومت اعضاء خانواده مواجه شدیم، که پس از تیراندازی به سمت آنان از محل متواری شدیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار