|
|
کدخبر: ۵۵۳۰۵

میانگین بهای طلا در هفته جاری گرمی ۹۳ هزار و ۹۰۲ تومان به ثبت رسیده است که با توجه به میانگین قیمت هفته گذشته یک هزار و ۹۲ تومان کاهش داشته است.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، روز پنج‌شنبه هفته جاری تمام قیمت‌ها کاهشی بوده است و با توجه به ثبات نرخ دلار عامل اصلی کاهش قیمت‌ها، کاهش ۲۷ دلار و ۶۰ سنتی نرخ طلا در بازارهای جهانی بوده است.

این در حالی است که جمعه، طلا در بازارهای جهانی قیمت‌گذاری می‌شود و در آخرین نرخ جهانی طلا، بهای ۱۲۴۵ دلار ۵۰ سنت برای آن به ثبت رسیده است.

سکه تمام طرح جدید

آخرین قیمت به ثبت رسیده سکه تمام طرح جدید در بازار ایران ۸۹۹ هزار تومان بوده است که به عنوان پایین ترین نرخ هفته شناخته می شود و این در حالی است که نرخ میانگین برای این سکه ۹۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان است.

سکه تمام طرح قدیم

همچنین قیمت سکه تمام طرح قدیم در روز پنج‌شنبه به عنوان کمترین نرخ هفته شناخته می شود و با بیشترین قیمت هفته که در روز شنبه به ثبت رسیده است ۳۰ هزار تومان اختلاف دارد. قیمت میانگین این سکه در هفته جاری ۹۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان به ثبت رسیده است.

نیم سکه

بر خلاف سکه تمام طرح جدید که بیشترین قیمت آن در روز شنبه بود، بیشترین نرخ نیم سکه با قیمت ۴۷۵ هزار تومان در روز یک شنبه به ثبت رسیده است که از قیمت میانگین ۴۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان، ۷۵۰۰ تومان بیشتر است.

ربع سکه

قیمت ربع سکه نیز مانند نیم سکه در روز یک‌شنبه بیشترین قیمت هفته جاری را با قیمت ۲۸۰ هزار تومان داشته و از سوی دیگر کمترین نرخ در روز پنج شنبه با قیمت ۲۷۰ هزار تومان بوده است.

قیمت میانگین هفته برای این نوع سکه ۲۷۴ هزار و ۸۰۰ تومان است.

سکه یک گرمی

میانگین نرخ هفته جاری برای سکه یک گرمی ۱۸۴ هزار و ۳۰۰ تومان است که در کمترین قیمت در روز پنج‌شنبه و بیشترین قیمت در روز‌های شنبه و یک‌شنبه با قیمت ۱۸۸ هزار تومان به ثبت رسیده است.

طلای ۱۸ عیار

بهای طلای ۱۸ عیار همان‌طور که گفته شد در آخرین روز کاری هفته ۹۲ هزار و ۴۰ تومان به ثبت رسیده است، با در نظر نگرفتن افزایش بهایطلادر روز چهار‌شنبه روند این هفته در تمام روزها نزولی بوده و از قیمت ۹۵هزار و ۲۲۶ تومان در اول هفته آغاز شده که باعثبه ثبت رسیدن قیمت ۹۳ هزا رو ۹۰۲ تومان به عنوان قیمت میانگین هفته شده است.

اونس جهانی

بهای طلا در بازارهای جهانی در روزهای شنبه و یک‌شنبه بالاترین نرخ را با قیمت ۱۲۹۱ دلار و ۴۰ سنت برای خود دست و پا کرده است و تا پایان هفته روند نزولی به خود گرفت تا در پایان هفته کاری در ایران قیمت ۱۲۴۴ دلار و ۷۰ سنت را به ثبت رساند.

ارز

قیمت میانگین دلار در هفته جاری ۳۰۰۹ تومان و یورو ۴۰۶۵ تومان است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار