|
|
کدخبر: ۵۶۲

علیرضا خاقانی سازنده تندیس‌های سیلیکونی «مشاهیر ایران» از تمدید زمان برپایی این نمایشگاه تا ۲۰ تیر در گالری میرمیران خانه هنرمندان ایران خبر داد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، علیرضا خاقانی با اعلام این خبر افزود: دیشب تصمیم گرفتیم که زمان بازدید از نمایشگاه «مشاهیر ایران» را تا ۲۰ تیر ماه یعنی به مدت یک هفته دیگر تمدید کنیم؛ این تصمیم به خاطر استقبال پرشور مخاطبان ایرانی از نمایشگاه تندیس‌های سیلیکونی «مشاهیر ایران» اتخاذ شد.

پیشتر ۱۲ تیر ماه آخرین روز برپایی نمایشگاه «مشاهیر ایران» اعلام شده بود، اما با تمدید زمان بازدید این نمایشگاه، تندیس‌های سیلیکونی مشاهیر ایران تا یک هفته دیگر بر جای خود می‌مانند. علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا ۲۰ تیرماه همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به نگارخانه میرمیران خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند. این نمایشگاه پیش از این در گالری بهار برپا بود اما از امروز در گالری میرمیران پذیرای علاقه‌مندان است.

نمایشگاه مشاهیر ایرانی با تندیس‌هایی از ابوالقاسم فردوسی، محمدحسین بهجت تبریزی(استاد شهریار)، صادق هدایت، علی‌اکبر دهخدا، احمد شاملو، سهراب سپهری و دیگر چهره‌های فرهنگی و هنری ایرانی در خانه هنرمندان ایران برپا شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار