|
|
کدخبر: ۶۳۷۲۳

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: آسیب‌شناسی " ویچت و تانگو " به دلیل بعد اجتماعی‌اش باید در دستور کار مجلس قرار گیرد.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، محسن علی‌مردانی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص شبکه و نرم‌افزار‌های جدید اظهارداشت: امروزه نرم‌افزار‌های جدید تلفن همراه باعثنگرانی خانواده‌ها شده و همچنین این نرم‌افزار‌ها گسترش روابط نامشروع دختر و پسر را به همراه دارد که به عنوان آسیب جدی مطرح است.

وی ادامه داد: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی باید در این زمینه جدی ورود کند و به دلیل بعد اجتماعی نیز کمیسیون اجتماعی نقش دارد و باید به بحثو بررسی بپردازد؛ در واقع آسیب‌شناسی نرم‌افزار‌های جدید تلفن همراه مانند "ویچت و تانگو" باید در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز مطلبی در خصوص پیشگیری از مشکلات این امر در مجلس مطرح نشده است چرا که موضوعات دیگر در دستور کار است ولی باید موضوع آسیب‌شناسی نرم‌افزار‌های جدید تلفن همراه نیز در اولویت مجلس قرار گرفته و در آینده‌ای نزدیک شاهد بررسی و پیشگیری معضلات این نرم‌افزار‌ها باشیم.

علی‌مردانی با اشاره به این که نرم‌افزار‌های جدید تلفن همراه آسیب‌های جدی برای خانواده و به خصوص نوجوانان و جوانان به همراه دارد، عنوان کرد: باید برای تحکیم خانواده اقدامات لازم صورت گیرد و باید گفت در این خصوص همه دستگاه‌ها نقش دارند بنابراین باید مهارت زندگی و استفاده درست از فضای مجازی به همگان آموزش داده شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار