|
|
کدخبر: ۶۶۵

بازی محمدرضا گلزار که گزینه مورد نظر مسعود کیمیایی برای ایفای یکی از سه نقش مرد «عرق سرد» بود، منتفی شد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، محمدرضا گلزار که مدتی طولانی از سینما غایب بود و در خارج از کشور زندگی می‌کند اخیرا به تهران آمده بود تا برای ایفای نقش در جدیدترین فیلم سینمایی مسعود‌ کیمیایی مذاکره کند که پس از مذاکرات نخستین همکاری او و کیمیایی منتفی شد.

براساس این گزارش، پیش‌تولید فیلم سینمایی «کلید شکسته» به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز شده و گروه این اثر سینمایی لوکیشن‌های مورد نظر فیلم را که تمام سکانس‌های آن در تهران فیلمبرداری می‌شود، انتخاب کرده‌اند و کیمیایی همچنان به دنبال یک بازیگر مناسب برای ایفای یکی از سه نقش اول فیلمش است.

تاکنون حضور مهناز افشار و پولاد کیمیایی مقابل دوربین علیرضا زرین دست قطعی شده است و کیمیایی قرار است در صورت پیدا کردن بازیگران مرد و زن مناسب این فیلم را تا دو هفته آینده در تهران کلید بزند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این فیلم سینمایی قرار است طی دو هفته آینده جلوی دوربین علیرضا زرین‌دست برود.

پروانه ساخت «عرق سرد» با نام قبلی «کلید شکسته» خرداد ماه امسال صادر شد و پیش از این مسعود کیمیایی برای انتخاب بازیگر مرد مورد نظرش سه گزینه حمید فرخ‌نژاد، مهران مدیری و رضا عطاران را در لیست خود قرار داده بود که ظاهرا بازیگر مرد مورد نظر کیمیایی باید جوان‌تر از گزینه‌های مطرح شده باشد و به همین دلیل این کارگردان قدیمی سینمای ایران به دنبال حضور محمدرضا گلزار در فیلم جدیدش بود که این همکاری منتفی شده است.

«عرق سرد» داستان دو جوان را روایت می کند که یک شب در یک باشگاه بیلیارد با زنی روبرو می‌شوند و در دو راهی تصمیم قرار می‌گیرند، داستان این فیلم از یک نیمه شب تا صبح روایت می‌شود.

در «عرق سرد» دو نقش زن و سه نقش مرد هست که مهناز افشار و پولاد کیمیایی به عنوان دو تن از بازیگران اصلی این فیلم انتخاب شده اند.

«عرق سرد» بیست‌وهفتمین فیلم بلند سینمایی مسعود کیمیایی است علاوه بر حضور مهناز افشار و پولاد کیمیایی حضور علیرضا زرین دست به عنوان مدیر فیلمبرداری و اسحاق خانزادی به عنوان مدیر صدابرداری قطعی شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار