|
|
کدخبر: ۷۷۴۷۲

براساس جدیدترین اخبار به دست آمده، در حدود یک ماهه اخیر نشست‌های مشترکی بین شرکت‌های پژو و رنو با خودروسازان داخلی برای بررسی چگونگی آغاز مجدد همکاری‌های مشترک برگزار شده و همچنان نیز ادامه دارد.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، خودروسازانی از کشورهای فرانسه، کره‌جنوبی و چین در حال برگزاری نشست‌های مهمی با خودروسازان ایرانی هستند.

به دنبال رفع تحریم صنعت خودرو و برگزاری کنفرانس بین‌المللی صنعت خودرو، برخی خودروسازان خارجی مذاکره برای حضور در صنعت خودروی ایران را آغاز کرده‌اند.

علاوه بر ‌آن خودروسازانی از کشورهای کره جنوبی و چین نیز علاقه‌مند به همکاری با صنعت خودروی ایران بوده و مذاکراتی را در این زمینه برگزار کرده‌اند.

براساس اخبار به دست آمده مذاکرات خودروسازان خارجی باخودروسازانایرانی همچنان ادامه داشته و به نتایج مثبتی منجر شده است.

در این مذاکرات خودروسازان ایرانی بر ضرورت تولید خودروهای روز در داخل کشور، داخلی‌سازی و همچنین مطرح شدن ایران به عنوان پایگاه تولید و همچنین صادرات محصولات جدید تاکید کرده‌اند.

یک مقام آگاه در صنعت خودرو با مثبت ارزیابی کردن این مذاکرات می‌گوید که رنو با جدیت به دنبال فعالیت در ایران بوده و پژو نیز در حال بسترسازی برای بازگشت به ایران است.

به گفته وی مذاکرات پیشرفت خوبی داشته و خودروسازان خارجی تمایل زیادی برای حضور در ایران دارند. در مقابل خودروسازان ایرانی نیز تولید خودروهای روز، داخلی سازی و صادرات را به عنوان شروط خود برای همکاری با خودروسازان خارجی مطرح کرده‌اند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار