|
|
کدخبر: ۸۰۰۲۶

پدر ۳۹ ساله‌ای در اقدامی جنون‌آمیز در برابر دیدگان دو فرزند خردسالش، با شلیک گلوله به همسر و خودش دست به جنایتی تلخ زد.

به گزارشامیدبه نقل از جام نیوز، پدر ۳۹ ساله‌ای در ایالت یوتای امریکا در اقدامی جنون‌آمیز در برابر دیدگان دو فرزند خردسالش، با شلیک گلوله به همسر و خودش دست به جنایتی تلخ زد.

گزارش این حادثه هولناک صبح روز بعد از حادثه در تماس دختر بزرگ خانواده بهپلیسرسید. این دختر مدعی بود پس از بازگشت از مهمانی، با اجساد پدر و مادرش در خانه روبه‌رو شده و خواهر و برادر ۱۰ و ۱۳ ساله‌اش مدعی هستند پدرشان عامل این جنایت بوده است.

با این گزارش، گروه‌های تحقیق پلیس به منطقه اعزام شدند و همان‌طور که دختر جوان گفته بود جسد برت پیر ۳۹ ساله(پدر خانواده) و جیل پیر ۳۷ ساله(مادر خانواده) را پیدا کردند. فرزندان این زوج پس از این حادثه به خانه یکی از اقوام نزدیکشان فرستاده شدند و خانه برای تحقیقات پلیسی تحت کنترل قرار گرفت.

به‌گفته همسایه‌های این خانواده، این زوج شب حادثه تا واپسین دقایق شب با هم دعوا می‌کردند و جروبحثزیادی داشتند اما با توجه به روابط پیشین آنها هرگز تصور نمی‌شد این اتفاق بیفتد.

سخنگوی پلیس معتقد است شواهد موجود در صحنه جنایت فرضیه وجود فرد سومی را در این جنایت رد می‌کند. تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار