|
|
کدخبر: ۸۲۸

سیداحمد میرعلائی دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان با منیر صفی‌الدین نماینده دفتر یونیسف در ایران دیدار کرد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، احمد میرعلائی، دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با منیر‌ صفی‌الدین دیدار و با اشاره به حضور موثر یونیسف در دوره قبلی جشنواره، بر ضرورت خدمت رسانی فرهنگی به کودکان دنیا تاکید کرد.

منیر صفی‌الدین نیز با ابراز خشنودی از دستاوردهای حضور یونیسف در دوره قبلی این جشنواره ابراز امیدواری کرد، در جشنواره بیست و هفتم نیز خدمات فرهنگی متنوعی برای کودکان و نوجوانان ارائه شود.

منیر صفی‌الدین با تاکید بر تداوم حمایت این نهاد از جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان گفت: امیدوارم امسال با قدرت بیشتری در کنار شما باشیم، چراکه معتقدم این جشنواره یکی از بهترین و مهم ترین جشنواره‌های فرهنگی کودک محور است که در ایران برگزار می‌شود. ما به همکاری با بنیاد سینمایی فارابی افتخار می‌کنیم، چرا که فارابی نقش مهمی در حمایت از کودکان ایرانی دارد. یونیسف و فارابی بر حمایت از حقوق کودکان متعهد هستند و این همسویی اهداف می‌تواند باعثتحقق حقوق همه کودکان ایرانی باشد.

میرعلایی در این دیدار با اعلام شعار بین المللی جشنواره امسال با مضمون «حمایت از حقوق کودکان درگیر جنگ در دنیا» به ضرورت اقدامات فرهنگی گسترده برای تربیت نسل‌های آینده تاکید کرد و گفت: جشنواره امسال را به نام حضرت محمد(ص) پدر آسمانی کودکان دنیا مزین کرده‌ایم و امیدواریم به برکت تقدس یاد نبی اکرم(ص) جشنواره‌ای پررونق و شایسته برگزار کنیم. حضور یونیسف بی‌شک اعتبار و شکوهی دوچندان برای این جشنواره به همراه می‌آورد و امیدواریم فرصت همکاری گسترده فراهم شود.

منیر صفی‌الدین نیز با اشاره به شعار جشنواره گفت: مفهوم این شعار از حوزه های بسیار مهم و اولویتهای کلیدی فعالیتهای یونیسف است و امیدوارم دنیا به سمت صلح و پایان درگیریها برود، چراکه در این درگیریها کودکان بیش از همه آسیب می‌بینند. صفی الدین افزود: در دوره گذشته جشنواره فعالیت کاروان‌های فرهنگی بسیاری از کودکان محروم را تحت پوشش قرار داد که شایسته تقدیر است. یونیسف امسال با قدرت از این کاروان‌ها حمایت می‌کند و امیدوارم نمایندگان ما نیز لااقل در چند سفر، کاروان‌های فرهنگی جشنواره را همراهی کنند.
بنا بر این گزارش، در این نشست، مهتاب کرامتی سفیر حسن نیت یونیسف در ایران نیز حضور داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار