|
|
کدخبر: ۸۶۱۷۴

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از آغاز ثبت نام در کاروان های حج واجب سال ۹۳ از ۱۸ بهمن ماه امسال خبر داد.

به گزارشامیدبه نقل از ایرنا، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از آغاز ثبت نام در کاروان هایحجواجب سال ۹۳ از ۱۸ بهمن ماه امسال خبر داد.

«ناصر خدرنژاد» افزود: با شروع ثبت نامزائرانحج از ۱۸ بهمن ماه امسال، کاروان های حج تمتع سال آینده تعیین می شوند.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت زمان ثبت نام در کاروان های مرحله دوم عمره امسال را دوم بهمن ماه اعلام کرد و گفت: مرحله دوم اعزام های عمره مفرده جاری از هشتم فروردین ماه سال آینده آغاز می شود.

خدرنژاد یادآور شد: اعزام های مرحله نخست عمره جاری از ۲۶ آذر ماه آغاز شده و تا هفتم فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گفته وی تا کنون بیش از ۲۰ هزار نفر از زائران ایرانی عازم سرزمین وحی شده اند.

به گفته معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از امروز ۱۴ پرواز برای انتقال زائران به عربستان صورت خواهد گرفت که با توجه به این پروازها، تعداد زائران ایرانی حاضر در مدینه منوره به ۲۳ هزار نفر می رسد.

وی با بیان اینکه هتل های محل اقامت زائران ایرانی در مدینه منوره از امروز تکمیل می شود، گفت: از پنج روز آینده نیز هر ۲۸ هتل مکه تکمیل شده و در هر دو شهر مکه و مدینه به طور متوسط روزانه ۲۳ هزار زائر خواهیم داشت.

خدرنژاد روند عملیات عمره امسال و اعزام زائران را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تنها مشکلی که در بحثاعزام زائران به وجود آمد در فرودگاه تبریز بود که یک پرواز به علت بدی آب و هوا لغو شد.

به گقته وی زائران بازمانده از این پرواز در تاریخ دیگری که متعاقبا اعلام می شود به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار