|
|
کدخبر: ۸۹۰۴۶

یک مقام مسئول در وزارت صنعت از توزیع اولین سبد کالایی دولت پیش از دهه فجر و از اوایل بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، یک مقام مسئول در وزارت صنعت از توزیع اولینسبد کالاییدولت پیش از دهه فجر و از اوایل بهمن ماه سال جاری خبر داد.

این مقام مسئول گفت: روز گذشته جلسه با مدیران فروشگاه ها، اتحادیه ها و تعاونی ها برگزار شده و نحوه توزیع سبد مشخص شده است.

وی افزود: قراردادهایی با فروشگاه های منتخب برای توزیع سبد کالایی منعقد شده است.

پیش از این یک مقام مسئول گفته بود: فروشگاه های تعاونی مصرف کارکنان دولت(اسکاد)، فروشگاه های تعاونی مصرف روستائیان، فروشگاه‌های تعاونی مصرف فرهنگیان، فروشگاه های زنجیره ای سپه، فروشگاه های زنجیره ای اتکا، فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه و چند فروشگاه و مجموعه دیگر از جمله زیرساخت های توزیع سبد کالایی هستند.

پیش از این روزنامه رسمی جمهوری اسلامی جزئیات این سبد کالا را منتشر کرد که بر اساس آن امسال دو سبد کالا شامل ۱۰ کیلو برنج، ۴ کیلو گوشت مرغ، ۱.۸ کیلو روغن، ۸۰۰ گرم پنیر و ۱.۸ کیلو تخم‌مرغ در دو نوبت به اقشار هدف این مصوبه اعطا می‌شود.

معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردیرییس‌ جمهورموظف است اعتبار مورد نیاز جهت اجرای این تصویب‌نامه را تا سقف مبلغ پانزده هزار میلیارد(۱۵.۰۰۰. ۰۰۰.۰۰۰. ۰۰۰) ریال از محل ردیف‌های متفرقه تأمین و در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دهد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار