|
|
کدخبر: ۹۲۲۹۴

براساس گزارش منتشر‌شده اکونومیست، قیمت مسکن در ۱۸ کشور از ۲۳ کشور موردبررسی، نسبت به ۱۲ سال گذشته با افزایش روبه‌رو بوده‌است.

به گزارشامیدبه نقل از اقتصاد ایران آنلاین، قیمت مسکن در آمریکا ۲۴ درصد از مارس ۲۰۱۲ افزایش یافته؛ اما هنوز ۲۰ درصد پایین تر از اوج خود، یعنی در آوریل سال ۲۰۰۶ مانده است.

در انگلیس قیمت ها با سریع ترین نرخ خود در سه سال گذشته در ماه اکتبر افزایش یافته اند که این امر در راستای دامن زدن به حباب مسکن در این کشور بوده است.

شکاف اقتصادی موجود در جنوب و شمال منطقه یورو، هنوز نیز ادامه دارد.قیمتها هنوز در بخش جنوبی منطقه یورو که بدهی زیادی دارد، در حال کاهش است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت مسکن در آلمان با سریع ترین نرخ پس از اتحاد مجدد این کشور در حال افزایش می باشد، اگرچه هنوز هم قیمت مسکن در برابر اجاره و درآمد ناچیز و کم ارزش می باشد.

وضعیتمسکندر چین به صورتی درآمده که ترس از رشد حباب مسکن در چین افزایش یافته است.

در این کشور قیمت ها، براساس شاخص اکونومیست، نزدیک به ۸.۷ درصد در سال، تا نوامبر ۲۰۱۳ افزایش داشته اند که این اطلاعات بر اساس آمارگیری رسمی از ۷۰ شهر چین به دست آمده است.

میزبان جام جهانی فوتبال در ماه ژوئن، با یک رونق در بخش مسکن روبه رو است. قیمت ها در ۱۲ ماه منتهی به نوامبر در ریو، میزبان المپیک ۲۰۱۶‍‍؛ حدود ۱۳ درصد افزایش داشته است که این رقم نسبت به رقم سال ۲۰۰۸ حدود سه برابر افزایش داشته است.

در ادامه تازه ترین نمودارهای مربوط به قیمت مسکن که توسط اکونومیست در ۲ ژانویه به روز شده است، قابل مشاهده می باشد. این نمودارهای شما را قادر به مقایسه اسمی و واقعی قیمت خانه در ۷ بازار در طول زمان می کند.

این اطلاعات برای افرادی که خواستار خرید مسکن به عنوان سرمایه و یا پیش بینی آینده مسکن هستند، یکی از بهترین راهنماها است که می تواند روابط در حال تغییر بین قیمت خانه و اجاره‍‍؛ قیمت خانه و درآمد را در ۷ کشور جهان مشخص کند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تراز، همانطور که مشاهده می شود، قیمت ها نسبت به اجاره در کشورهای استرالیا، چین، آمریکا و آلمان در سال جاری افزایش یافته است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار