|
|
کدخبر: ۹۳۷

مردم متدین و محب اهل بیت علیهم‌السلام استان زنجان که همواره در راه ترویج فرهنگ ناب شیعی زبانزد بوده اند یکبار دیگر با ساخت دوازده پنجره فلزی گنبد حرم مطهر امامین عسکریین علیهماالسلام شور و دلدادگی خود را به ائمه بزرگوار نشان دادند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، از چندی پیش با تلاش‌های صورت گرفته توسط این ستاد و پیگیری های بعمل آمده خوشبختانه از سوی ستاد عتبات مرکز علیرغم اشتیاق سایر استان ها برای انجام پروژه ساخت پنجره های گنبد نورانی آستان منور امامین عسکریین در شهر سامرا، این ماموریت به استان زنجان واگذار گردید که این حرکت موجی از شادی را بدنبال داشت بطوری که با شروع کار مردم متدین استان از اطراف و اکناف به کارگاه ساخت پنجره ها مراجعه و ضمن ابراز علاقه به کمک با اهداء هدایا و نذورات، دوستان ستاد را یاری می رساندند.

این پروژه سرانجام با کاری که بصورت شبانه روزی انجام شد در اواخر خردادماه سال جاری به اتمام رسیده و پس از نماز جمعه باشکوهی خاص در میان شور و شوق مردم ولایتمدار استان جهت انتقال به سامرا تحویل ستاد شهر مهران خواهد گردید.

قابل ذکر است پنجره های فوق در کارگاه حرم مطهر طلاکاری و بر روی بزرگترین گنبد خشتی جهان اسلام نصب خواهد شد. بخشی از طلاهایی که جهت طلاکاری این پنجره ها مورد نیاز بوده توسط مردم استان زنجان و بخشی دیگر توسط مسئولین حرم امامین عسکریین علیهماالسلام تأمین شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار