|
|
کدخبر: ۹۶۰۸۸

معاون امور مشمولان و معافیت های سازمان وظیفه عمومی گفت: امکان تمدید مهلت اعزام مشمولان پذیرفته شده در نیمسال دوم دانشگاهها از روز پنجشنبه فراهم شده است.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، معاون امور مشمولان ومعافیتهای سازمان وظیفه عمومی گفت: امکان تمدید مهلت اعزام مشمولان پذیرفته شده در نیمسال دوم دانشگاهها از روز پنجشنبه فراهم شده است.

سرهنگ حجت لله واعظی نژاد اظهار داشت: براساس اعلام قبلی مشمولانی که دارای برگه اعزام نوزدهم دی هستند و در نیمسال دوم دانشگاهها پذیرفته شده اند می توانند برای تمدید اعزام خوداقدام کنند. این افراد به شرط تمدید موعد اعزام به خدمت و داشتن سایر شرایط ادامه تحصیل، می توانند از بهمن ماه در دانشگاهها ثبت نام کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه برابر قانون خدمت وظیفه عمومی، امکان ترخیص سربازان حین خدمت برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی مقدور نیست بنابراین این مشمولان باید نسبت به تمدید تاریخ اعزام به خدمت خود اقدام می کردند درغیر این صورت امکان ادامه تحصیل آنان پس از اعزام به خدمت فراهم نیست.

به گفته معاون امور مشمولان و معافیت هایسازمان وظیفه عمومیدارندگان برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم دی ماه سال جاری در صورتیکه بدون تمدید تاریخ اعزام و یا بدون داشتن معاذیر موجه، در روز اعزام خود را معرفی نکنند برابر قانون به علت داشتن غیبت، واجد شرایط استفاده از معافیت تحصیلی نیستند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار