|
|
کدخبر: ۹۶۴

سومین و آخرین روز از اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق کشور امروز با سخنرانی رئیس مجلس آغاز شد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، سی امین اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق کشور که از روز شنبه ۱۵ تیر ماه آغاز شد، عصر امروز با جمع بندی وزیر آموزش و پرورش از کارگروه ها و سخنرانی ها به پایان می رسد.

اجلاس سی ام در روز اول با سخنرانی محمود احمدی نژاد در روز نخست آغاز شد و امروز و در روز سوم با سخنرانی برخی معاونان، رئیس مجلس، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و وزیر آموزش و پرورش پایان می یابد.

روز گذشته و در دومین روز این اجلاس نیز، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، نسرین سلطانخواه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و تعدادی از معاونان وزیر آموزش و پرورش سخنرانی کردند.

در سی امین اجلاس که با حضور یک هزار نفر از روسای آموزش و پرورش در حال برگزاری است، وضعیت کنونی آموزش و پرورش با شاخص های توسعه در افق چشم انداز و اسناد بالادستی مورد بررسی قرار گرفته است تا زمینه رشد و تعالی آموزش و پرورش بیش از پیش محقق شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار