|
|
کدخبر: ۹۶۸۲۷

مراسم تودیع و معارفه ۲ رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و دانشگاه گلستان امروز بعد ازظهر به طورهمزمان با حضور معاون اداری مالی وزیر علوم برگزار می شود.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، دکتر عباس قربانی - رئیس سابق دانشگاه گلستان گفت: دیروز ساعت ۱۴ با حضور دکتر امید معاون اداری و مالی وزارت علوم مراسم تودیع و معارفه رئیسدانشگاهگلستان برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به صحبت هایی که شده بود قرار بود این مراسم هفته گذشته برگزار شود که به این هفته موکول شد دکتر عبدالحسین فریدون مدیرکل دفتر وزارتی تماس گرفته و اعلام کردند که قرار است جابه جایی مدیریتی صورت گیرد و دیروز ساعت ۱۴ این جابه جایی با حضور دکتر امید برگزار می شود.

رئیس سابق دانشگاه گلستان برنامه خود را تدریس در دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران عنوان کرد و افزود: دکتر فرهاد یغمایی عضو هیات علمی دانشگاه گلستان که دارای مدرک دکترای آمار هستند ریاست دانشگاه گلستان را برعهده خواهند داشت.

دکتر رامین رحمانی - رئیس سابق دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان نیز گفت: مراسم تودیع معارفه ریاست ۲ دانشگاه گلستان و علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به صورت همزمان امروز دوشنبه ساعت ۱۴ با حضور دکتر امید معاون اداری مالی وزارت علوم برگزار می شود.

وی از معرفی دکتر علی نجفی نژاد عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و دانش آموخته رشته آبخیزداری برای ریاست دانشگاه خبر داد.

رئیس سابقدانشگاهعلوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: من دانشیار و عضو هیات علمی گروه جنگل شناسی و اکولوژی جنگل دانشگاه هستم و به فعالیت علمی خود در دانشگاه ادامه خواهم داد.

از زمان انتصاب توفیقی و پس از آن فرجی دانا به عنوان وزیر علوم، تاکنون از میان دانشگاههای دولتی، روسای دانشگاه‌های علامه، صنعتی اصفهان، یاسوج، خواجه نصیر، گیلان، پیام نور، علم و صنعت، اصفهان، تفرش، ارومیه، جندی شاپور و فردوسی مشهد، شهید باهنر کرمان و اراک تغییر کرده اند و رئیس دانشگاه های گلستان و علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان پانزده و شانزدهمین روسای دانشگاهی هستند که تغییر می کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار