|
|
کدخبر: ۹۸۳۱۵

فردی که با شگردی خاص اقدام به فریب افراد کهنسال کرده و سپس طلاجات سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارشامیدبه نقل از باشگاه خبرنگاران، فردی که با شگردی خاص اقدام به فریب افراد کهنسال کرده و سپس طلاجات سرقت می‌کرد توسط ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ " بلفکه " با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات از افراد مسن و کهن سال توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی و دستگیری این سارق در دستور کار مامورین پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر افزود: مامورین با دریافت اولین گزارش ازسرقتطلاجات افراد کهن سال تحقیقات خود را در جهت شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند که در این تحقیقات مشخص شد جوانی ناشناس با مراجعه به افراد سالخورده با تظاهر به دلسوزی و شگردی خاص اقدام به فریب افراد کهنسال کرده و سپس طلاجات آنها را به سرقت می‌برد.

این مقام مسئول عنوان داشت: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان رد پایی ازسارقدر شهرستان نائین به دست آوردند و بلافاصله با گرفتن نیابت قضایی به شهرستان مذکور رفته و متهم را در یکی از محله‌های این شهرستان در حالی که قصد سرقت از یک زن کهنسال را داشت دستگیر کردند.

سرهنگ " بلفکه " در پایان خاطرنشان کرد: سارق دستگیر شده که پس از مواجه حضوری با شکات چاره‌ای جز اعتراف به بره ارتکابی خویش نداشت صراحتا به چهار فقره سرقت طلاجات افراد کهنسال در سطح شهرستان شاهین شهر اعتراف کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی مراجع قضایی داده شدند عنوان داشت: پلیس به افراد سالخورده و کهنسال توصیه می‌کند از حمل طلاجات حتی‌الامکان خودداری کرده و اطلاعات زندگی خود شامل دارایی ها و میزان وجوه نقد و طلاجاتشان را در میان افراد ناشناس و غریبه بازگو نکنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار