|
|
کدخبر: ۱۰۰۵۷۲

او معتقد بود که این شو بیشتر شکل یک بهانه داشت و او، از این طریق با دوستان هنرمند و خبرنگارش معاشرت کرد. با ما همراه باشید تا باقی حرف ها را از زبان خودش بخوانید.

به گزارشامید،«نعیمه نظام دوست» دوست دارد به موازات حرفه بازیگری در عرصه های مختلف هم دست به تجربه گرایی بزند، به همین خاطر هرازچندگاهی بنا به علاقه اش به حرفه ای روی می آورد برای او مهم نیست که این حرفه فروشندگی کتاب باشد یا برگزاری یک شو لباس… مهم این است، که در این میان، او به آنچه که مد نظرش است، یعنی تجربه کردن دست پیدا می کند. او مدتی است که یک شو زمستانی لباس بر پا کرده که اتفاقاً استقبال خوبی هم از آن به عمل آمده، او معتقد بود که این شو بیشتر شکل یک بهانه داشت و او، از این طریق با دوستان هنرمند و خبرنگارش معاشرت کرد. با ما همراه باشید تا باقی حرف ها را از زبان خودش بخوانید.

روح تجربه گرایی دارم


به شدت به تجربه گرایی علاقه دارم، به همین خاطر نمی توانم صرفاً خودم را به انجام یک کار مشغول کنم بلکه دوست دارم از هر فرصتی که به وجود می آید برای سرگرم کردن خودم در حیطه های مختلف استفاده کنم، پس همواره به موازات بازیگری به کارهای دیگری هم می پردازم. نکته جالب اینجاست که پرداختن به کارهای دیگر باعثمی شود، تا بتوانم از تجربیاتم بیشتر استفاده کنم و حتی از آن در زمینه بازیگری هم بهره ببرم، برای من باورش سخت است که برخی از افراد خودشان را صرفاً در یک کار متمرکز می کنند، چرا که این موضوع باعثمی شود توانایی شان را در عرصه های مختلف به منصفه ظهور در نیاورند.

تجربه کتاب فروشی هم دارم


شاید برای برخی جالب به نظر برسد اما من به موازات کارهایی که در زندگی ام انجام دادم در مقطعی، به کار کتاب فروشی همه پرداختم، چرا که همواره بر این باور بودم این کار بسیار فرهنگی است و باعثمی شود با سلیقه های مختلف مردم در امر مطالعه آشنا شوم. چند سال قبل در نمایشگاه کتاب مسئولیت فروش یکی از غرفه های کتاب را برعهده گرفتم افرادی که به آن غرفه مراجعه می کردند از دیدن من تعجب می کردند و از من می پرسیدند چرا این کار را انجام می دهم و همین چرایی سرآغازی می شد برای آشنایی و دوستی بین ما… و حتی برخی از این افراد به خریدن کتاب تشویق می شدند. بالاخره حضور هنرمندان در این حوزه ها هم باعثدلگرمی و تشویق مخاطبان می شود و دیگر اینکه هنرمندان را یک گام به مردم نزدیک می کند.

حکایت شو زمستانی لباس من


لباس در شرایط کنونی به یکی از دغدغه های افراد بدل شده و بسیاری از خانم ها و آقایان به سر و وضع ظاهری شان اهمیت می دهند و دوست دارند لباس های زیبا، تک و ارزان را به تن کنند همین موضوع من را به فکر انداخت تا شرایطی را فراهم کنم تا بتوانم با گردآوری برندهای مختلف در کنار هم، شوی لباسی را ترتیب دهم، چرا که من همواره دغدغه پوشش را داشتم و می دانستم با رفع این دغدغه بسیاری از مشکلاتی که بر سر راه انتخاب افراد قرار دارد کم می شود.

لباس باید راحت باشد

راستش را بخواهید من معتقدم لباس بیش از هر چیزی باید راحت باشد چرا که ما قبل از هر چیزی باید در پوششی که داریم احساس راحتی کنیم و بعد از آن باید مسائلی نظیر زیبایی و… را در نظر بگیریم به همین خاطر من همیشه سعی می کنم به سراغ لباس های راحت و در عین حال زیبا بروم.

شوی لباس در خانه مادری!


من خیلی به این حرفه به عنوان یک بیزنس نگاه نمی کردم به همین خاطر دوست نداشتم تا این کار را در یک فضای خشک و رسمی مانند فروشگاه ها انجام دهم، بیشتر ترجیح می دهم این کار در فضای صمیمی انجام شود به همین خاطر از خانه مادرم به عنوان مکانی برای انجام این کار استفاده کردم و از عزیزانی که مراجعه می کردند در یک فضای صمیمانه پذیرایی می کردم.

فکر بکری که با استقبال مواجه شد


در هر حال فکر کردن در این مورد باعثشد که تصمیم بگیرم به این ایده ام شکلی عملی بدهم، به همین خاطر با دوستانی که در حوزه پوشاک و طراحی لباس داشتم مشورت کردم و تصمیم گرفتم دست به واردات لباس در تعداد کم بزنم، به همین خاطر دست به کار شدم و از طریق چند واسطه با برندهای مشهور وارد مذاکره شدم و لباس های زیبا و تک سایر را با قیمت های مناسب تهیه کردم و خب خوشبختانه این ایده من به خاطر نو بودنش با استقبال هم مواجه شد.

لباس بهانه است


دوست دارم این شو لباس بیشتر به یک بهانه بدل شود، بهانه ای برای دیدار دوستان و هنرمندانی که کمتر فرصت گپ و گفت با آنها به دلیل شرایط و مشکلات زندگی فراهم می شود، به همین خاطر خیلی وقت ها، ما به بهانه این شو دور هم جمع می شویم، ساعت ها صحبت می کنیم و بعد دوستان اگر تمایل داشتند به لباس ها نگاهی می اندازند و خرید خودشان را انجام می دهند، چون فضای این کار دوستانه است، معمولاً افراد استقبال بیشتری هم از آن به عمل می آورند.

قیمت مناسب عامل جذب مشتری


در شرایط کنونی، اکثر افراد ترجیح می دهند، لباس های شیک با قیمت مناسب تهیه کنند با اینکه اکثر افرادی که از این شو دیدن می کنند، مشکل مالی ندارند، اما خب از اینکه می بینند یک لباس از برند معتبر در قیاس با سایر فروشگاه ها به دلیل حذف واسطه با قیمت مناسبی در اختیارشان قرار می گیرد، استقبال می کنند.

هنرمندان و خبرنگاران مشتریان ثابت


اکثر افرادی که به شو لباس من می آیند در دایره دوستان هنرمند و خبرنگار قرار دارند و خب همین موضوع باعثمی شود تا یک فضای دوستانه و خاصی بر این شو حاکم شود و افراد این امکان را داشته باشند تا در فضای دوستانه و متفاوت و با قیمت مناسب اجناس تک و شیک را خریداری کنند.

لباس پوشیدن هنرمندان همواره در چشم است


در تمام دنیا لباس پوشیدن هنرمندان همواره در چشم است و افراد دقت زیادی را در نوع لباس هنرمندان دارند همین موضوع باعثمی شود که افراد مطرح در هر کشوری روی پوشش خودشان حساس باشند در کشور ما هم این موضوع وجود دارد، منتهی من سعی می کنم، خودم به عنوان یک هنرمند‌ به دلیل شرایطی که در کشور ما وجود دارد به سراغ لباس هایی بروم که در عین زیبایی، پوشیده هم باشد تا از این طریق از حدود جامعه عدول نکنم.

خانواده سبز / شماره ۳۹۱ و ۳۹۲ / دی ماه ۹۲ / گفتگو: نگار حسینی / صفحه ۷۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار