|
|
کدخبر: ۱۲۴۶۹۹

آیا می دانید پرینتر ۳D چیست. شاید با خواند کلمه ۳D به یاد تلویزیون های سه بعدی بیوفتید که تصویر را به صورت کاملا جذاب و نزدیک به واقعیت نمایش می دهد.

به گزارشامیدبه نقل از کنجکاو، پرینتر ها که چندی است در میان زندگی و تکنولوژی روز های افراد آمده است و کاربرد بسیار زیادی در زندگی افراد دارد یک وسیله برای چاپ اطلاعات و تصویر بر روی کاغذ می باشد که گاهی به صورت رنگی و لیزری و گاهی به صورت سوزنی و قدیمی تر می باشد.

اما پرینتر های ۳D پرینتری بسیار جالب می باشد که با استفاده از نوهی کامپوزیت می توانند تمامی تصویر های مورد نظر شما را به صورت سه بعدی ساخته و تحویل شما دهد.

این پرینتر ها که این روز ها نیز بسیار بازار داغی دارند و قیمت بسیار بالایی نیز دارند همگان را متعجب کرده است. در نمایشگاه CES ۲۰۱۴ امسال نیز چندین نوع از این پرینتر ها به مردم معرفی شد که از مواد مختلف برای کار کردن استفاده کرده و همچنین امکان ساخت و پرینت با سرعت بالاتر و تعداد بیشتر می باشد.

این پرینتر ها در حالات اولیه بیشتر برای ساخت ماکت ها و وسایل مورد نظر افراد استفاده می شود که می توانند با وضوح بالا به کمک کاربران بیایند و طرح های پیشرفته تر از این نوع پرینتر ها می توانند با استفاده از مواد مختلف استفاده شده وسایل را به صورت واقعی تر ساخته و دقیقا مشابه نمونه مورد نظر شوند که این دستگاه ها نیز همچنان در گام های اول طراحی بوده و تنها چند نمونه از آن ها تولید شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار