|
|
کدخبر: ۱۴۶۳۶۵

با داشتن یک رابطه حساب شده با همسرتان، لحظات خوبی در زندگی خواهید داشت، پس برای خوب ورق خوردن صفحات زندگی به نکات زیر توجه کنید.

قاره:زندگی بالا و پایین دارد و گاهی در رابطه با شریک زندگی تان پایین قرار می گیرید و او بالا وگاهی برعکس. تمام این من های زندگی در یک رابطه، بعد از گذشت سالها تبدیل به ما می شود و اگر فوت وفن یک رابطه خوب را با شریک زندگی تان را بدانید، در بازی زندگی برنده می شوید و با رفتار درست الگوی خوبی برای فرزندانتان خواهید بود. با داشتن یک رابطه حساب شده با همسرتان، لحظات خوبی در زندگی خواهید داشت، پس برای خوب ورق خوردن صفحات زندگی به نکات زیر توجه کنید.

محبت به همسر

آنچه باید قبول کنید؛ مسئولیت اشتباهات

هنگامی در زندگی شخصی تان اشتباه می کنید و نوک پیکان این اشتباه به سمت شما است به نوعی احساسات شریک زندگی تان را خدشه دار می کنید. قضیه وقتی حادتر می شود که شما معذرت خواهی نمی کنید و مسئولیت اشتباه خودتان را بر عهده نمی گیرید، پس بهترین کار این است که عذر خواهی کنید. اگر هنگام مرتکب شدن به اشتباه، عذرخواهی نکنید و به تکرار آن اصرار داشته باشید، باب سرزنش کردن در زندگی تان باز می شود، این امر روند زندگی را برای شما خسته کننده می کند. اگر احساس می کنید کاری که انجام داده اید خطا نبوده است ودلیل قانع کننده ای دارد با شریک زندگی تان صحبت کنید و او را قانع کنید.



در مشاجرات بمب ساعتی نباشید

از قدیم گفته اند در دعوا حلوا پخش نمی کنند، پس فکر نکنید پس از یک مشاجره روزگارتان طعم شیری پیدا خواهد کرد، اگر می خواهید از یک بحثنتیجه گیری خوبی داشته باشید، هنگامی که عصبانی هستید به خودتان مسلط باشید و تحت هیچ شرایطی از الفاظ نامناسب و مقابله به مثل استفاده نکنید. بهترین حالت این است که اگر فکر می کنید نمی توانید خشم تان را کنترل کنید برای دقایقی از هم فاصله بگیرید، به طور مثال پیاده روی کنید، دوش آب سرد بگیرید. مطمئنا شما در یک موقعیت آرام تر مسئله ای را که برایتان بوجود آمده راحت تر حل خواهید کرد. گاهی یک تصمیم گیری و حرف نادرست در مشاجره جزء پشیمانی حاصلی ندارد.



ساعاتی دوری ودوستی

حتی هنگامی که رابطه ای بسیار عالی با شریک زندگی تان دارید، گاهی در مواقعی لازم است ساعاتی هر چند کوتاه در کنار یکدیگر نباشیم. به نوعی می توان گفت، سعی کنید هر یک از شما دلمشغولی های خاص خودتان را داشته باشید. کسی دارید، یک نکته را فراموش نکنید، یکدیگر را محدود نکنید و سپری کردن اوقات فراغت تان را منوط به همسرتان نکنید. گاهی همسر شما خسته از اتفاقاتی که در محل کارش افتاده است به منزل می آید و شما منتظر هستید تا او اکنون بعد از یک روز خسته کننده همراه شما باشد. به طور مثال کتابهای مورد علاقه خود را پیدا کنید، گلکاری کنید، در یک باشگاه ورزشی ثبت نام کنید، در جلساتی که موضوع مورد علاقه شما در آن مطرح می شود، شرکت کنید.

شناسایی علاقه مندی های مشترک

شاید شما در زندگی مشترک تان مثل دو قلو های به هم چسبیده نباشید اما در کنار یکدیگر و در زیر یک سقف زندگی می کنید، پس سعی کنید آنچه را که مشترکا به آن علاقه مند هستید، بشناسید و در اوقات فراغت از یک حس مشترک لذت ببرید. می توانید این کار را از راههای مختلف انجام دهید؛ نوشتن سرگرمی هایی که مورد علاقه هر دوی شما است، کمک می کند شما بهترین اوقات فراغت را تجربه کنید.



تعارف عشق و محبت در سینی صداقت


نقاشی لبخندی زیبا در فراز ونشیب زندگی کار آسانی است اگر کمی جسارت داشته باشیم و هدفمان این باشد که لبخند را روی صورت کسانی که در زندگی همراه مان هستند، بیافرینیم. ما با این کار به آنها اطمینان می دهیم در گوشه ای از قلب ما جای دارند و دوستشان داریم. یک شاخه گل، یک ایمیل ساده، یک نامه پر از مهر در سجاده نماز همسرمان همه و همه می تواند او را غافل گیر کند و نشان بدهد ما بدون قید وشرط عشق و محبت را در سینی صداقت تعارف می کنیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار