|
|
کدخبر: ۱۴۸۳۵۵

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! …

به گزارشافکارنیوز، صمیمیت و ارتباطات صمیمانه و عاشقانه امروز به سمت شما می آیند و غرق آنها می شوید. شاید این محبت ها به شکل نامه، ایمیل، تماس تلفنی یا پیامک باشند که از راه دور برایتان می آیند و از سوی افرادی باشند که مدتهاست ندیده اید و یا نتوانسته تلفنی با آنها حرف بزنید.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز بیش از همیشه حس می کنید حال و هوای کار ندارید و در نتیجه فکرتان پیش خانه و خانواده و دوستان(یا شریک زندگی تان) است. اصلاً تمرکز کار کردن ندارید و دائماً سراغ موبایلتان می روید تا ببینید آیا از دوستانتان خبری هست یا نه. تصاویر چیزهای زیبا در ذهنتان می رقصند. نگران تمرکز خود نباشید. فردا همه چیز مثل قبل خواهد شد. انرژی امروز کائنات برایتان ایمان و اعتماد به نفس می آورد و این برای رابطه جدیدی که برقرار کرده اید خبر خوبی است. مخاطب خاص شما ممکن است به آسانی نتواند با شما ارتباط برقرار کند و شاید احساس عدم کفایت کند، زیرا شما کاریزمای خاصی دارید. شاید او متوجه نیست که جسارت خالص است که باعثمی شود شما بلند شوید و سراغ او بروید و درخواست خود را مطرح کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

حساسیت و مهربانی درونی و طبیعی شما امروز انگیزه نیرومندی به شما می دهد تا نسبت به احساسات عمیق عشق و محبت دیگران و اطرافیان خود توجه بیشتری نشان دهید. بنابراین بده بستان عشق و محبت امروز زیاد خواهد بود و آزادانه و باز احساسات خود را ابراز خواهید کرد. مخاطب خاص شما نیز امروز احساس خاص و رمانتیکی به شما خواهد داشت، پس ریلکس باشید و بگذارید او شما را غرق عشق خود کند. کودکان نیز همیشه منبع محبت و مهربانی بوده اند، آنها را نیز از نظر دور نکنید. امروز در حیات عشقی شما گرمی و خنده حاکم است، زیرا انرژی امروز کهکشان ها چنین است. در واقع اگر به دنبال رابطه جدیدی هستید، هرچه جک و لطیفه های بیشتری در آستین داشته باشید برایتان بهتر است، ولی سعی کنید حرف هایتان بی ادبانه نباشد.

فال روزانه متولدین خرداد

شما ذاتاً انسانی اجتماعی و اهل رفت و آمد و معاشرت هستید و امروز می خواهید بیشتر اجتماعی شوید و از این موضوع لذت ببرید. شاید نسبت به ظاهر خود نگران باشید، زیرا می خواستید شریک زندگی خود را تحت تأثیر قرار دهید. نگران نباشید، زیرا او فکر می کند که شما عالی به نظر می رسید. در کل شب شما هم از سوی این فرد و هم از سوی دیگران توجه زیادی را جلب می کنید و این موجب می شود که رابطه شما با همه مستحکم شود. از این موضوع لذت ببرید. انرژی امروز کائنات شما را به این درک می رساند که اگر به اندازه کافی به خودتان ایمان داشتید، می توانستید زودتر با کسی که در نظر دارید بیرون بروید و بیشتر آشنا شوید. امروز اتفاقاتی می افتند که دلیلش اعتماد به نفس شما است. دیگر دلیلی ندارد که شما به خودتان شک داشته باشید، زیرا همه رویاها به حقیقت می پیوندند و خیالتان راحت می شود.

فال روزانه متولدین تیر

شما امروزتان را با کمی احساس ناامنی در مورد همه چیزهایی که اطرافتان رخ می دهد آغاز می کنید. فشارهای کاری باعثمی شوند که کمی اعصابتان به هم بریزد. با این حال، توجه و عشق فراوان از سوی دوستان، کودکان و مخاطب خاصتان در زندگی باعثمی شود که در مدت کوتاهی احساس بهتری درباره همه چیز پیدا کنید. امشب سعی کنید ریلکس باشید و در خانه به تماشای فیلم بنشینید. شما معمولاً نسبت به افرادی که موفق می شوند شما را بخندانند نقطه ضعف دارید. انرژی امروز کهکشان ها مشخص می کند که ممکن است با فردی آشنا شوید که حس شوخ طبعی او شبیه به شما باشد. این یک نقطه عطف است، البته شما از اینکه فکر کنند سردرگم هستید خسته شده اید و حوصله تان سر رفته است. با این حال با یکدیگر خوشحالید و روزتان را با خنده و شادی آغاز می کنید و این می توانید روز بسیار خوب و صمیمی ای برایتان شود.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز پول بیشتری برایتان می آید و این پاداش کاری است که به خوبی از عهده آن برآمده اید. شاید این یک پاداش اساسی برایتان باشد، یا شاید افزایش حقوق بگیرید. در هر صورت وضعیت مالی شما بسیار خوب خواهد شد. امروز شما نسبت به آینده خود بسیار خوش بین هستید و در نتیجه روابط شما با دیگران بسیار عالی و گرم خواهد بود. امشب را به جشن گرفتن بپردازید. انرژی امروز کائنات شما را تشویق می کند تا کارها و مسئولیت های خود را نادیده بگیرید. از ورودی فرعی استفاده کنید تا از میان جمع طرفداران رد شوید و با خنده ای که به لب دارید به سمت او که دوستش دارید بشتابید. ولی بدانید که اگر بخواهید جدی فکر کنید، او است که به شما احساس بهتری در مورد زندگی می دهد.

فال روزانه متولدین شهریور

شما امشب در یک مهمانی یا فعالیت گروهی دیگر شرکت می کنید، با این وجود، شما و شریک زندگی تان امروز صبح زود از خانه خارج می شوید تا زمان بیشتری برای گفتگوهای خصوصی داشته باشید. شما هم خوب به نظر می رسید و هم حس خوبی دارید و نسبت به آینده خود و آینده رابطه خود خوش بین هستید. امروز آینده شما برایتان بسیار روشن است. طلوع و درخشش آفتاب یک روز زیبا و یک خنده و لبخند زیبا برایتان خوب است و روحیه شما را بالا می برد. انرژی امروز کائنات برایتان درخشش و راحتی و آرامش درونی زیادی دارد. روحیه شما بالاست و حس می کنید دوست دارید چیزی را جشن بگیرید. چرا با عشقتان تماس نمی گیرید و این روحیه شاد و پرنشاط را با او به اشتراک نمی گذارید. به مکان خاصی بروید و فقط خوش بگذرانید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز احساس وجد و نشاط فراوانی می کنید. ممکن است بخواهید این اشتیاق را به سمت دکوره کردن خانه سوق دهید. حس زیبائی شناسی شما امروز قوی است و انرژی جسمانی شما نیز بالاست و می خواهید کار خاصی را به انجام برسانید و نمی خواهید آن را کنار بگذارید. اعضای فامیل و خانواده و دیگر افراد نزدیک به شما به شما می پیوندند و جو دوستانه ای درست می کنند. یک مهمانی غیرمنتظره برپا کنید و این با هم بودن را جشن بگیرید و از آن لذت ببرید. انرژی امروز کائنات شما را تشویق می کند تا گرمای درونی و واقعی خود را به عشقتان نشان دهید. شما در ژست های رمانتیک عالی خبره هستید و بالاخره کاری انجام می دهید که عشق و محبت خود را به او نشان دهید و بگوئید که چقدر او برایتان اهمیت دارد و برای او ارزش قائلید. مشکل اینجاست که شما آنقدر حساس هستید که نمی توانید هیچ انتقادی را تحمل کنید. ترس ها را کنار بگذارید و درهای دلتان را بگشائید.

فال روزانه متولدین آبان

صمیمیت و ارتباطات صمیمانه و عاشقانه امروز به سمت شما می آیند و غرق آنها می شوید. شاید این محبت ها به شکل نامه، ایمیل، تماس تلفنی یا پیامک باشند که از راه دور برایتان می آیند و از سوی افرادی باشند که مدتهاست ندیده اید و یا نتوانسته تلفنی با آنها حرف بزنید. روابط با اعضای خانواده یا شریک زندگی تان امروز بسیار صمیمانه و پر از حمایت و پشتیبانی خواهد بود. بدین ترتیب است که قدر آنها را خواهید دانست و حضورشان در زندگی تان بسیار پررنگ تر خواهد شد. با آنکه برایتان طبیعی است که به سمت آبهای عمیق زندگی کشیده شوید، ولی از اینکه روزهایی داشته باشید که نسبت به هیچ چیز نگرانی نداشته باشید و به همه چیز خوش بین باشید خوشحالید. این باعثمی شوید که نخواهید هیچ چیز را جدی بگیرید. انرژی امروز کائنات شما و عشقتان را تشویق می کند تا کاملاً در کنار یکدیگر راحت و ریلکس باشید و با هم وقت بگذرانید و از زندگی لذت ببرید و نخواهید مشکلات را زیر و رو کنید و خودتان را ناراحت کنید.

فال روزانه متولدین آذر

مژده! یک خبر خوب! به نظر می رسد که امروز پول دستتان می رسد. شاید پاداش یا هدیه بگیرید یا اتفاق خوبی برایتان بیفتد که در آن منفعت مالی داشته باشید. صحبت در مورد آن هم روحیه شما را بالا می برد، زیرا حس خوبی دارید و نسبت به نزدیکان و اطرافیان خود مهربان هستید و رفتارتان خوب است. آنها هم متقابلاً همین رفتار را نسبت به شما دارند. از امروز لذت ببرید. انرژی امروز کهکشان ها باعثمی شود که روز بسیار خوبی برای انتشار حال خوب و خوش بینی خود به دیگران داشته باشید. یک مهمانی غیرمنتظره راه بیندازید و همه دوستان و عزیزان خود را دعوت کنید، حتی غریبه ها را نیز دعوت کنید تا در انتهای مهمانی ببینید که چقدر خانواده شما بزرگ است. این روحیه شما را بالا می برد و شما را با چهره های جدیدی آشنا می کند.

فال روزانه متولدین دی

امروز شما نوعی از عشق معنوی و پاک و در عین حال شدید را تجربه می کنید هرچند که مدت آن کوتاه است. شاید این عشق از سوی یک دوست، کودک، یا شریک زندگی باشد. همچنین احساس هنرمندی شما گل کرده و می خواهید چیزی به عنوان هدیه درست کنید و برای آن زمان می گذارید. همه کارها را برای این پروژه هنری خوب انجام می دهید و از امروز و از اینکه این کار را تمام کرده اید لذت می برید. شاید چون شما بیشتر لبخند می زنید یا شاید بخاطر تأثیر انرژی کائنات است که امروز چشمان شما بیش از همیشه می درخشد. دلیل آن هرچه باشد، شما متوجه می شوید که به یک نفر اهمیت زیادی می دهید و او را بسیار خوش مشرب می یابید و در معنای واقعی کلمه از او خوشتان آمده و او باعثمی شود که همه مسئولیت های خود را فراموش کنید و بخندید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ممکن است که احساس عشق قوی و نیرومندی نسبت به اطرافیان خود داشته باشید و شاید نسبت به انواع مختلف زندگی و موجودات زنده این حس را داشته باشید. شما احساسی رمانتیک، عاشقانه و در عین حال مضطرب نسبت به همراهی و همنشینی با مخاطب خاص خود دارید. تخیل شما اوج می گیرد و شما می خواهید هدیه ای برای عشقتان بیابید. همچنین از لحاظ معنوی حس می کنید بسیار بالا هستید. انرژی امروز کهکشان ها برای امروزتان نشاط و جلوه و درخشش تازه ای آورده است. شاید نسبت به فردی که قرار است ملاقاتش کنید خوش بین هستید و حس صمیمیت و گرمی خوبی نسبت به او دارید، یا شاید فقط دارید از زندگی لذت می برید. دلیل خوشحالی شما هرچه باشد، شما فرصت های بیشتری برای لبخند زدن خواهید داشت و با دوست جدید خود که فردی بسیار جالب و دوست داشتنی است زمان بسیار خوبی خواهید گذراند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز احساس محبت خاصی نسبت به همه اطرافیان خود دارید، حتی آنهایی که در حالت نرمال برایتان افراد زیاد جالبی نیستند و دوستشان ندارید. همکاران، دوستان، اعضای خانواده و مخاطب خاص شما در زندگی از این خوشحالی و روی خوش شما خوشحالتر می شوند و این را متقابلاً در رفتارشان نشان می دهند. یادتان نرود که شما هم رفتارتان را بهتر کنید و نسبت به آنها مهربان باشید. امروز فرصت بسیار خوبی دارید تا چند نفر از دوستان خود را دعوت کنید و آنها را با عشق خود آشنا کنید. انرژی امروز کائنات نشان می دهد که این فرصت موفقیت بسیار بزرگی برای زندگی شما محسوب می شود، حتی اگر او چندان خوش قیافه نباشد، ولی دوستانتان نیز اعتراف می کنند که شما بهم خیلی می آئید. می توانید مطمئن باشید که هر دوی شما عاشق هم هستید و همه شاهد این موضوع هستند. همه آنهایی که در مهمانی شرکت کرده اند این را می دانند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار