|
|
کدخبر: ۱۴۸۴۳۷

سازمان هواشناسی اعلام کرد که از امروز سوم فروردین دما نسبتا گرم می شود و استانهای شمالی فردا دوشنبه ۲تا ۴درجه افزایش دما دارند.

خبرآنلاین: براساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز دما افزایش محسوسی پیدا می کند و فعلا در استانهای شمالی از برف و باران خبری نیست. اما در استانهای یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان در ارتفاعات امکان بارش برف و باران وجود دارد.

براساس نقشه های سازمان هواشناسی، بارش باران با رعد و برق روز سه شنبه در استان های فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر پیش بینی می شود. روز چهارشنبه هم برای استان های فارس، کرمان، هرمزگان و بوشهر بارش باران پیش بینی می شود. تداوم افزایش دما تا روز سه شنبه در شمال شرق کشور ادامه دارد. همچنین دریای خزر امروز مواج است و شرق خلیج فارس نیز امروز و فردا مواج پیش بینی می شود.

اما از روز سه شنبه تا پنجشنبه با توجه به گذر موجی از جنوب کشور، بارش پراکنده باران در استان های جنوب، جنوب شرق، تنگه هرمز و سواحل عمان پیش بینی می شود که البته این بارش ها همراه با رعد و برق بوده و باعثبهاری شدن نیمه جنوبی کشور می شود.

در پایان هفته هم افزایش دما دوباره شروع می شود و استانهای شمالی و تهران سرد می شوند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار