|
|
کدخبر: ۱۴۹۲۶۷




فال روزانه ۰۸ / ۰۱ / ۱۳۹۳


فال روزانه متولدین فروردین

عادلانه نیست که این همه کاری که در چند روز گذشته وجود داشته را شما انجام دهید. نباید اهمیتی بدهید به اینکه هنوز وظایف نرمال خود را انجام نداده اید، رئیس شما از شما انتظار دارد که بودجه جدیدی را تمام کنید و شما هنوز پیشنهاد خود را ننوشته اید. از کمک دیگران استفاده کنید تا این کار را تمام کنید. اگر نمی توانید و برایتان مقدور نیست، فقط تلاشتان را بکنید تا در نهایت کنار خانواده و عزیزان خود باشید. هرچه باشد آنها مهمتر از کار هستند.انرژی امروز کائنات باعثمی شود نوعی بی تصمیمی را تجربه کنید و سعی می کنید بفهمید که آیا ارزشش را دارد که از یک فرد که چشمتان را گرفته است درخواست کنید که با شما آشنا شود. البته تحت تأثیر قرار دادن او بسیار دشوار است ولی در عین حال خبر دارید که او هم از شما خوشش آمده است. شاید راه حل این باشد که او به روشی عجیب محبت خود را نشان دهد. مطمئن باشید که او می خواهد با شما آشنا شود.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما در چند ماه اخیر شدیداً سرتان شلوغ بوده است و در محل کارتان اضافه کار زیادی انجام داده اید، حالا می خواهید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و شب ها بیرون بروید. باید حواستان باشد که کار زیاد زندگی نرمال نیست. باید زمانی را به خودتان اختصاص دهید و با عشقتان بیرون بروید. احتمالاً او هم دلش برای شما تنگ شده است و شما فرصت آن را می یابید که شب رمانتیکی را با هم بگذرانید. شما همیشه سعی می کنید با مغناطیس خود مردم را تحت تأثیر قرار دهید و معمولاً خیلی کمرو و خجالتی هستید و نمی توانید خودتان قدم پیش بگذارید و با کسی آشنا شوید. انرژی امروز باعثمی شود که امروز به تردید بیفتید که آیا باید فرد موردنظر را از دور تحسین کنید یا رویکرد حساب شده تری در پیش بگیرید. اگر رویکرد جسورانه ای اتخاذ کنید چیزی از دست نخواهید داد.


فال روزانه متولدین خرداد

انرژی های امروز آگاهی اجتماعی شما را بالا می برند. شاید از فکر کردن به فردی بی خانمان که امروز دیده اید حواستان پرت شود یا فکر کودکان ایدزی که در تلویزیون دیده اید از سرتان بیرون نرود. شما به ارتباط خود و مسئولیت هایتان نسبت به انسانیت و بشریت می اندیشید. چرا کمی زمان و پول کنار نمی گذارید تا به خیریه موردنظرتان کمک کنید؟ اگر این حس اضطرار در درون شما وجود دارد چرا نسبت به انجام اقدامی در مورد آن تردید دارید؟ انرژی های امروز موجب ناامیدی و ناراحتی شما می شوند، زیرا یک نفر هست که تلاش می کند دست شما به او نرسد. امروز هر لباسی بپوشید و ظاهرتان هر چقدر جذاب باشد و هر چقدر هم بدرخشید، او در جهت مخالف شما حرکت می کند و از شما دور می شود. معلوم است که طرف شما روش عجیبی برای نشان دادن علاقه اش به شما دارد و اینطور که به نظر می رسد او نمی خواهد نشان دهد که به شما نظر دارد.


فال روزانه متولدین تیر

شاید امروز از شما خواسته شود که غرور خود را بشکنید و در مقابل فرد دیگری کوتاه بیایید. این کار برای شما بسیار دشوار است. سعی کنید روی منطق و عقل خود تکیه کنید و سعی نکنید که با ناراحتی و ناامیدی خودتان را به بن بست برسانید. سعی کنید از منابع دیگری خبر خوش بشنوید تا بدین ترتیب آرام بگیرید. با گروهی از دوستان که همیشه از شما حمایت می کنند ملاقات کنید و ریلکس شوید. چرا وقتی نوبت به عشق و آشنایی می رسد مجبورید این همه نقش بازی کنید؟ انرژی امروز نشان می دهد که فرد خاصی از این که فقط با شما بپرد و روحیه عجیب و غریب شما را تحمل کند خسته شده و حوصله اش سر رفته است. او هر راه و روش ممکنی را برای نفوذ در زره شما و کشف خود واقعی شما امتحان کرده است، ولی این شما هستید که در نهایت تسلیم می شوید.


فال روزانه متولدین مرداد

انرژی کائنات امروز را روز خوبی برای فکر و تأمل و نه عمل ساخته است. اگر حس می کنید که مجبور هستید خرید کنید، این کار را نکنید. اگر فردا هم همین حس را داشتید، می توانید بروید و خریدتان را بکنید. اگر در محل کار نزاعی پیش آمده، سعی کنید از کسی طرفداری نکنید. به هر کسی که نظر شما را پرسید بگویید که باید فکر کنید. یک ساعت را به مدیتیشن اختصاص دهید. کلمه اختصاصی امروز " زِن " است! انرژی امروز به شما بهانه لازم را می دهد تا تظاهر کنید که نسبت به یک فرد کمتر از آنچه هست علاقه دارید. شما از طریق افراد دیگر متوجه شده اید که این فرد با رفتار پرتوجه زود روی برمی گرداند، ولی اگر گاردتان را حفظ کنید و راحت بدست نیایید، او بهتر واکنش می دهد. از آنجا که شما طبیعتاً انسان رمانتیکی هستید، قصد دارید که این بازی را تا انتها بازی کنید.


فال روزانه متولدین شهریور

رمانس و عشق امروز در هوا موج می زند، پس بروید و بیشترین استفاده را از این هوا ببرید. امروز همه حال و هوای جشن و شادی دارند. شما احساس نزدیکی به همه می کنید و قدرشناسی عمیقی نسبت به عزیزانتان دارید. زود از محل کار خارج شوید و زود به خانه بروید تا در کنار عزیزان خود یا شریک زندگی تان باشید. احساسات و عواطف خود را امروز آزادانه ابراز کنید. شاید به نظر برسد که آخرین ملاقات شما زیادی خوب بوده که واقعی باشد. برنامه ریزی قبلی شما در ذهنتان طوری بوده که شما اینطور فکر کنید. انرژی امروز به شما کمک می کند تا متوجه این موضوع بشوید و در واقع راه و روش دیگری پیدا کنید. عشق رمانتیک شما بیش از آنچه بتوانید تصورش را بکنید شما را تحسین می کند. به خودتان فرصت استراحت بدهید.


فال روزانه متولدین مهر

امروز اخبار ناراحت کننده ای از یکی از اعضای خانواده می شنوید. شاید برای لحظه ای کاملاً ذهنتان درگیر شود، ولی وقتی بیشتر در مورد آن فکر می کنید می بینید که همه چیز آنطور که اول به نظر می رسید هم بد و مشکل زا نیست. قبل از آنکه هر گونه اقدامی صورت دهید خوب فکر کنید و همه واقعیت ها را در نظر داشته باشید. شما می خواهید مطمئن شوید که در این موقعیت چه چیزی درست است و چه چیزی غلط. انرژی امروز شما را تشویق می کند تا کمی رفتار خود را نرم تر کنید و ایماژ خود را به نحوی تقویت کنید تا مورد توجه فردی که عمیقاً او را دوست دارید قرار بگیرید. شما متوجه شده اید که او دمدمی مزاج است و روحیه او فوراً تغییر می کند و این برای شما بسیار سخت است که ببینید در هر لحظه چه حسی دارد ولی برای یک بار هم که شده مصمم هستید. اگر او واکنشی نشان نداد نگران نشوید، زیرا او حتماً شما را در نظر دارد.


فال روزانه متولدین آبان

امروز برای انجام همه کارها باید محدودیت های فیزیکی خود را نیز سبک و سنگین کنید. این احتمال وجود دارد که شما خودتان را خسته کنید و از بین ببرید فقط به این دلیلی که می خواهید کارها تمام شوند. از کمک دیگران بهره بگیرید و اگر می توانید همه آن کارها و خرده مسئولیت هایی که حتماً باید انجام شوند را به روز دیگری واگذار کنید. حتماً باید کارهایی که می توان به تأخیر انداخت را رها کنید. سلامت شما از هر چیز دیگری مهمتر است. امروز بیش از معمول مخفی کاری می کنید و همه چیز دست به دست هم داده تا سیگنال هایی که می خواهید به فرد خاصی بفرستید را قاطی کند. انرژی کائنات نشان می دهد که شما امروز بیش از آنچه تصورش را بکنید به ادراک و شهود خود اهمیت می دهید و خودتان هم فهمیده اید که چیزهای بیشتری فراتر از آنچه چشم می بیند وجود دارد. بازی خیلی وقت است که شروع شده است!


فال روزانه متولدین آذر

امروز شاید متوجه شوید که یک دوست در واقع شریک روحی شما است. شما مدت زیادی را با هم در رویدادهای اجتماعی شرکت کرده اید و حالا به این درک رسیده اید که چقدر در کنار همدیگر هماهنگ و موفق هستید و تفاهم زیادی دارید. سطح جدید مهر و محبت شما بسیار مشخص است، ولی بهتر است که آن را به زبان آورید. اگر شجاعت و جسارت این کار را ندارید، افکار خود را با یک هدیه بیان کنید.انرژی امروز کهکشان ها نشان می دهد که رویکرد مستقیم و معمول شما نسبت به مسائل عشقی شاید امروز نتیجه بخش نباشد. اثرات مستقیم زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید قبل از آنکه آزادانه از یک فرد که به نظرتان شگفت انگیز است بخواهید با شما باشد. شما می توانید از میان حرف ها منظور طرف مقابل را درک کنید و مهارت مدبرانه ای در درک اظهارات او دارید.


فال روزانه متولدین دی

امروز حس می کنید که با باقی دنیا سر مخالفت دارید و می خواهید زمانی را به تنهایی سپری کنید. ببینید که آیا می توانید تعادلی بین زمان گذراندن با خانواده و تنها وقت سپری کردن برقرار کنید یا خیر. اگر ساعت را برای زود بیدار شدن تنظیم کنید، می توانید از آرامش سحرگاه بهره ببرید. اگر از آن دسته افرادی نیستید که بتوانید زود از خواب بیدار شوید، می توانید به کتابخانه بروید و چند ساعت در آنجا تنها باشید. اگر می خواهید فرد موردنظرتان از دستتان نرود باید مقاومت و پشتکار داشته باشید و فعلاً صبر کنید. هرگونه اظهار عشق نادرست یا ناگهانی شاید تأثیر معکوسی بر کسی داشته باشد که شما دلتان می خواهد او را تحت تأثیر قرار دهید. شما معمولاً نسبت به مسائل و در کل هر مسئله ای بسیار منظم هستید، ولی این فرد از آن آدم هایی است که باید با احتیاط به او نزدیک شوید. اگر فکر می کنید ارزشش را دارد، ادامه بدهید شاید به جایی برسید.


فال روزانه متولدین بهمن

شما ذات صمیمی و حساسی دارید و امروز نسبت به احساسات دیگران حس هماهنگی زیادی دارید. رمانس امروز ذهن شما را بسیار درگیر کرده است و همه چیز به نظرتان احساسی و عاطفی می آید. اگر برای خرید لباس رفته اید احتمالاً مجذوب پارچه های شیک و تجملی شده اید. نترسید و جنبه عاشق روح خود را نشان دهید. شریک زندکی شما از این مسئله بسیار خوشحال شده و قدردان شما خواهد بود. انرژی کائنات باعثمی شود که شما درگیر بازی های عشقی شوید. شما عموماً زمان زیادی برای تلاش برای حل مسائل درونی و آنچه واقعاً و عمیقاً نسبت به او حس می کنید ندارید. حالا هم دقیقاً نمی دانید که چرا طرف مقابل اینطور رفتار می کند و انگیزه واقعی او چیست، ولی این رفتار او واقعاً خسته کننده است و اعصاب شما را خرد می کند. فقط در جهت جریان پیش بروید.


فال روزانه متولدین اسفند

امروز روز عجیب و غریبی است، زیرا حس می کنید که آرزوها و تقاضاهای متفاوت و متناقضی شما را به هر سو می کشند. از طرفی شما حس می کنید مجبورید که تقاضاهای کاری کارفرمای خود را تمام کنید. از طرف دیگر، عزیزان شما دلشان برای شما تنگ شده و می خواهند شما بیشتر اطرافشان باشید. هیچ پاسخ راحتی برای این مسئله وجود ندارد، با این حال می خواهید روش های واگذاری کارها به دیگران را هم مورد ملاحظه قرار دهید تا بتوانید بیشتر با عزیزان خود وقت بگذرانید. شما سعی می کنید که در رابطه با یک فرد خاص، همانقدر که به جلو قدم برمی دارید به عقب هم قدم بردارید، ولی به نظر می رسد که برایتان رساندن پیام به طرف مقابل بسیار سخت باشد. انرژی امروز کائنات بدان معناست که طرفتان فکر می کند که شما سعی می کنید خودتان را از او دور کنید و در دسترس او نباشید، ولی تنها کاری که باید انجام دهد این است که به تلاش خود ادامه دهد. اگر می خواهید او شما را تنها بگذارد، فقط باید مستقیماً به او حرفتان را بزنید.



ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار