|
|
کدخبر: ۱۵۰۱۲۰




فال روزانه ۱۱ / ۰۱ / ۱۳۹۳


فال روزانه متولدین فروردین

امروز با همه وجود خوشحال و خوش بین و مثبت گرا هستید. زندگی به سمت خوبی و انرژی های مثبت تغییر مسیر می دهد. احتمالا فردی را دوست دارید که در شهر یا کشوری دیگر زندگی می کند فاصله فیزیکی شما از هم زیاد است. اما از نظر روحی بسیار به هم نزدیک هستید. اگر نویسنده هستید یا در حوزه مطبوعات کار می کنید امروز زمان بسیار خوبی برای نوشتن مقاله های ارزشمند است. فقط مراقب باشید که همیشه گوش به زنگ باشید. امروز همه تلاش خود را می کنید تا رابطه عاشقانه تان به بهترین شکل پیش برود. برای این منظور باید عادت های بد و دایمی خود را کنار بگذارید. برخی از این عادت ها در رابطه شما تاثیر منفی گذاشته اند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز رویاهای خوبی خواهید دید و انرژی مثبتی خواهید داشت. به همه نشانه ها و پیغام هایی که به شما می رسد گوش فرا دهید. این نشانه ها می توانند در هر دو زمینه روحی و جسمی باشند. هر ایده و نظری که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید تا فراموش نشوند و در مواقع مناسب از آنها استفاده کنید. امروز متوجه می شوید برخی خواسته های غیرواقعی تا چه اندازه می تواند به رابطه عاشقانه شما لطمه وارد کند. باید مراقب برخی عادت ها و رفتارهای خود باشید زیرا موجب ناراحتی شریک عاطفی شما می شوند. اگر خودتان را اصلاح کنید نه تها رابطه که خودتان هم حس بهتری خواهید داشت.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز هر چه جلوتر می روید عشق و عاطفه بیشتری در قلب شما جوانه می زند و حس خوش بینی و خوشحالی بسیاری دارید و باید از انرژی های مثبت امروز نهایت استفاده را ببرید. این علاقه نه تنها در رابطه عاشقانه، بلکه در میان دوستان و اعضای خانواده نیز جاری است. از ایده هایی که شریک عاطفیتان به شما می دهد تعجب نکنید. انرژی های مثبت امروز ذهن شما و همسرتان را باز کرده و در کنار هم می توانید خلاقیت بسیاری در کار یا زندگی خود داشته باشید. اگر در این اواخر کمی مشکل در رابطه خود احساس کرده اید، بدانید که امروز می توانید ریشه مشکلات را بیابید و آنها را با همفکری یکدیگر برطرف کنید. فقط برخی از مسایل به عادت های شما باز می گردد که باید آنها را تغییر دهید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز در یک زمینه خاص بسیار خوشحال خواهید بود و همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت. این خوشحالی می تواند در حوزه عشق، دوستی، کار یا حتی آموزش باشد. زمان خود را با نگرانی های بیهوده هدر ندهید. فکر کردن و برنامه ریزی برای آینده بسیار خوب است اما نباید اجازه دهید نگرانی ها لحظه های شاد و مثبت کنونی زندگی شما را از بین ببرند. در لحظه زندگی کنید و شاد باشید. امروز علاقه و اشتیاق بسیاری به شریک عاطفی خود پیدا می کنید. البته اگر مجرد هستید، با دیدن فرد موردعلاقه تان بسیار هیجان زده می شوید و نمی توانید این حس را کنترل کنید. همه اشتیاق شما در چهره تان هویدا خواهد بود. شاید تلاش به مخفی کردن این حس داشته باشید، اما نیازی به این کار نیست.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز در زمینه های مختلف دید بسیار خوبی خواهید داشت. می تواند در حوزه آموزش باشد یا سفر، خلاقیت یا شغلی کنونی شما. هر چه هست، ایده های خوبی به ذهنتان می رسد و ی یاز دوستان نیز در ایده پردازی در این زمینه به شما کمک بسیاری خواهد کرد. شاید حتی علاقه مندی های جدیدی بیابید. روز بسیار عالی، شاد و مثبتی پیش روی شما است از همه انرژی های آن به نفع خود استفاده کنید. ایجاد تغییر در روابط عاشقانه همیشه به این مفهوم است که هر دو طرف به مرحله ای رسیده اند که این تکرار آنها را خسته کرده است. امروز این شهامت را دارید تا عادت های همیشگی رابطه خود را ترک کنید و با تزریق کمی چاشنی شادی و تغییر، موجب جان گرفتن دوباره رابطه خود بشوید.

فال روزانه متولدین شهریور

آیا در خانه کار می کنید یا قصد دارید از این پس در خانه کار کنید؟ باید بدانید این مساله حس راحتی و آزادی بسیاری به شما می دهد زیرا می توانید با آسودگی در خانه هر زمان دوست دارید، کار کنید. هر لباسی که دوست دارید را بپوشید و هر وقت خسته شدید کتاب های موردعلاقه خود را مطالعه کنید. این فرصت خوبی برای کار و استراحت در کنار هم است. از آن بهره بگیرید. امروز می توانید منتظر یک آغاز خوب و پرانرژی در زمینه عشق باشید. اگر تاکنون در ارتباط برقرار کردن با فرد موردنظرتان مشکل داشته اید یا یکدیگر را به خوبی درک نمی کرده اید، امروز زمان خوبی برای برطرف کردن مشکلات است. می توانید با حرف زدن همه ترس ها و نگرانی ها را از بین ببرید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز رویدادی اجتماعی در همسایگی شما روی خواهد داد که ایده ها و نظرات جالبی را در ذهن شما متبادر می کند. یا ممکن است منجر به یافتن دوستان جدید بشود که در ادامه آن همه فردای خود را پای تلفن با این دوستان صحبت کنید. اگر مجرد هستید، ممکن است در میان آدم های جدیدی که به زندگی شما وارد می شوند، فردی را پیدا کنید که حس خوب به او دارید و می توانید با یکدیگر آشنایی معمولی را آغاز کنید. این رویداد اجتماعی تاثیرات مثبتی در زندگی امروز شما دارد. اگر در تلاش هستید تا احساسات خود را کنترل کنید، امروز بهترین زمان است. اشتیاقات بسیاری دارید و فرصت های عاشقانه زیادی هم برایتان به وجود می آیند که می توانید از آنها به نفع خود بهره بگیرید.

فال روزانه متولدین آبان

پروژه ای که در حال کار روی آن هستید - خواه در زمینه زندگی شخصی یا زندگی حرفه ای – به خلاقیت و نوآوری نیاز دارد. این کارها به کمی طراحی، ترسیم یا دانش کامپیوتری نیاز دارد تا بتوانید به بهترین شکل آنها را مدیریت و زمان بندی کنید. امروز به مهارت و استعدادهای خود شک دارید و نمی دانید آیا واقعا می توانید از عهده کارهایتان به خوبی بر بیایید. از شانس های خوبی که امروز برایتان پیش می آید، استفاده کنید. امروز شما و فرد موردعلاقه تان متوجه می شوید که بیش از این نمی توانید فاصله های موجود را تحمل کنید و باید زمان بیشتری را با یکدیگر و در کنار هم باشید. از همه شهامت خود برای این مورد استفاده کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز حس هنری و خلاقیت شما بالا است و می توانید به واسطه آن پروژه های مهم جدیدی را آغاز کنید. اگر تاکنون در زمینه هنر و خلاقیت فعالیت نکرده اید، امروز زمان خوبی است. ایده های بسیار نابی به ذهنتان خطور می کند که در پیشبرد کارها بسیار به شما کمک می کنند. البته در کنار آن باید کمی علم کامپیوتری نیز داشته باشید. روز بسیار خوبی در پیش دارید. از آن استفاده کنید. از نظر عاطفی حس های بسیار خوبی خواهید داشت و اگر کسی تلاش کند تا با او قرار ملاقات بگذارید، این فرصت را به او خواهید داد. امروز این شانش را دارید تا فردی را پیدا کنید که از نظر احساسی بسیار به شما نزدیک است.

فال روزانه متولدین دی

امروز در خانه شما اتفاق بسیار خوبی روی خواهد داد. شریک زندگی یا فرد موردعلاقه تان خبرها و ایده های بسیار خوب و شاد و خوشحال کننده ای برای شما خواهد داشت. در مورد مسایل مالی نیز اتفاق های خوبی روی می دهند. از این همه انرژی مثبت امروز بهره بگیرید و لذت ببرید. احساسات عاشقانه شما امروز بسیار زیاد هستند و می توانید از آن برای خوشحال کردن فرد موردعلاقه تان استفاده کنید. این شانس را دارید تا عادت های بد را کنار بگذارید و لحظه های نابی را با یکدیگر رقم بزنید.

فال روزانه متولدین بهمن

پیشرفت هایی که در روزهای اخیر شاهد آن بوده اید باعثشده اند تا انرژی بسیاری داشته باشید. حس خوش بینی و مثبت گرایی شما نیز زیاد است و ارتباطاتتان با فرد موردعلاقه تان بسیار بهتر خواهد بود. امروز همه احساسات خوب خود را اجرایی کنید. مثلا اگر دوست دارید برای فرد موردعلاقه یا دوست خود هدیه ای خریداری کنید، حتما این کار را انجام دهید. فقط باید امروز صبر و حوصله زیادی داشته باشید تا از همه لحظه ها لذت ببرید. از نظر رابطه عاشقانه نیز ارتباط عمیق تری میان هر دو شما به وجود خواهد آمد.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر در حوزه هنری مشغول به فعالیت هستید، بدانید که امروز فرصتی برایتان پیش می آید تا برای آثار خود نمایشگاهی برپا کنید. این فرصت بسیار خوبی برای شناخته شدن بیشتر و کسب درآمد است. با خجالت یا کمرویی های بیهوده این فرصت ها را از دست ندهید و از چیزی نیز نگران نباشید. مهارت های شما زیاد هستند و باید به بهترین شکل از آنها بهره بگیرید. گاهی از اینکه شریک عاطفیتان کارهایی می کند و تاثیری روی شما نمی گذارد، و گاهی بسیار تحت تاثیرتان قرار می دهد، تعجب می کنید.


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار