|
|
کدخبر: ۱۵۰۳۹۵

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: هم اکنون ترافیک بیشتر نقاط محور هراز نیمه سنگین بوده و هوای بخش لاریجان بارانی و در ارتفاعات با بارش برف روبرو است.

خبرگزاری فارس: علی نوری پور دقایقی قبل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: هم اکنون ترافیک بیشتر نقاط محور هراز نیمه سنگین بوده و هوای بخش لاریجان بارانی و در ارتفاعات با بارش برف روبرو است.

وی با بیان اینکه تردد در منطقه پارک جنگلی آمل، نارنجستان و تونل شماره یک با کندی روبرو بوده و سنگین است، گفت: از پلور تا آب اسک هم ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

این مسئول در مورد وضعیت جوی در منطقه لاریجان و جاده شریانی هراز یادآور شد: هوای بخش لاریجان مازندران بارانی بوده، در گردنه های این بخش بارش خفیف برف گزارش شده و در ارتفاعات کوهستانی نیز برف در حال ریزش است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اشاره به اینکه هم اکنون در هر دو سمت آمل به تهران و برعکس شاهد تردد زیاد هستیم.

نوری پور در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد مسدود شدن محور هراز در صبح امروز بیان داشت: این جاده شریانی در حوزه استان تهران به دلیل ریزش شدید و سنگین برف از حدود ساعت ۹ صبح به مدت نزدیک به دو ساعت مسدود بوده و تردد در آن ممنوع اعلام شد.

به گفته این مسئول، هم اکنون تردد در هراز جریان دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار